وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : علیرضا جهانبخش مهاجم جوان داماش گیلان و کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران مهمان ویژه برنامه نود شب گذشته بود و به سوالات عادل فردوسی پور در این برنامه پاسخ داد.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی داماش گیلان علیرضا جهانبخش در این برنامه ابتدا در خصوص حضورش در تیم ملی جوانان و بازی های اخیر این تیم به منظور قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی جوانان سخن گفت.

وی تلاش بازیکنان تیم جوانان ایران و کادر فنی را ستود و حذف ایران از بازی های آسیایی را ناشی از کمی تجربه بازیکنان دانست اما از عملکرد کادر فنی تیم ملی تجلیل کرد.

 

علیرضا جهانبخش در برنامه نود

 

وی با بیان این که داماش گیلان قطعا در لیگ برتر می ماند گفت: دوسال بسیار خوب را در داماش گیلان سپری کرده ام و باعث افتخارم است که امسال نیز در داماش گیلان هستم.

 

وی حمایت مردم شهر رشت و استان گیلان از تیم و بازیکنان بومی را امری طبیعی دانست و تاکید کرد که در همه شهرهای ایران همین وضعیت وجود دارد.

جهانبخش در خصوص موضوع انتقال در آغاز فصل به پرسپولیس گفت: پرسپولیس به شکل رسمی با آقای عابدینی تماس گرفتند اما در نهایت با تصمیم ایشان موضوع منتفی شد و افتخار می کنم که باز هم در خدمت داماش هستم .

 

وی در پایان حضورش در این برنامه ابتدا از پدر و مادرش و سپس از همه مربیانش از آغاز تا کنون تشکر و قدردانی کرد و در آخر گفت: باید تشکر ویژه ای هم از امیر عابدینی به خاطر انتخاب های خوبش برای من،انجام دهم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید