به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت گیلانیان، اگر بخواهیم از ریز اتفاقات هشت ماه اخیر باشگاه داماش و بعد از ورود شهرام قویدل آگاه شویم ، مسئولان تیم حرف های جالبی برای گفتن دارند. یکی از این مسئولان عبدالله مرغوب می باشد ، شخصی که در تمام جلسات شهرام قویدل و امیر عابدینی به عنوان نماینده بازیکنان و کادرفنی حضور داشت ، در مصاحبه ای اختصاصی با گیلانیان به ناگفته های جالبی اشاره می کند.

 

عبدالله مرغوب صحبت هایش را با توضیحاتی در مورد جزئیات ورود شهرام قویدل به عنوان اسپانسر در باشگاه داماش آغاز می کند:ساعت ۱۰ صبح امیر عابدینی زنگ زد و گفت همه ی بازیکنان و کادرفنی راس ساعت ۱۲ ظهر در باشگاه حاضر باشند تا خریدار جدید یا به زبان فوتبالی ها اسپانسر جدید تیم معرفی شود و ایشان تمام مشکلات را حل خواهد کرد و تیم با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.بنده این قدر خوشحال شدم که به بازیکنان زنگ زدم و گفتم هر چه قدر سال گذشته به ما سخت گذشت ، آدم هایی آمدند که قرار است ما را در ناز و نعمت غرق کنند.زودتر از ساعت مقرر ، بازیکنان حضور پیدا کردند ، حضوری با عشق و علاقه برای ادامه راهی که پشتش بر آورده ساختن تمام آرزوهای فوتبالی یک شهر و هوادارانش بود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی با اشاره به چگونگی آغاز خَلفِ وعده ها گفت: این نشست و آن گفتگوها فقط در همان روز شیرین بود ، چون قرار بود همه آن وعده ها در آینده عملی شود ولی فقط حرفش باقی ماند. یک روز قرار شد به بچه ها حواله خودرو بدهند که بتوانند مشکلات مالی را حل کنند ، اما نه تنها از صدور حواله ی خودرو برای بازیکنان خبری نشد ، بلکه یک سری از بازیکنان ناچار شدند برای امرار معاش و رفع مشکلات زندگی خودروهای شخصی خود را فروخته تا حفظ آبرو نمایند و بالاتر اینکه مردمی که در نوبت صدور حواله بعد از واریز نمودن مبلغ تعیین شده شرکت صدرا بودند ، تا کنون نتوانسته اند نه خودرو تحویل بگیرند نه مبلغ واریز شده را! که سرگردانی ، فریاد آن ها را به دفتر باشگاه رسانده است!

وی ادامه داد:مدتی بعد قرار شد با خریدن کارخانه پوشش حواله ی سهام آن را به بازیکنان واگذار کنند اما نه از خریدن شرکت خبری شد و نه از سهامش! جای کارخانه پوشش را خیلی سریع هتل روبروی فرودگاه گرفت که قول دادند سهم به سزایی از در آمد آن را صرف حل مشکلات مالی تیم کنند که اینجا هم از خریدن هتل خبری نشد که هیچ ، بلکه چراغ رستورانِ محقر داخل باشگاه که روزانه برای ورزشکاران و پرسنل باشگاه غذایی مهیا می کرد خاموش شد و ما ماندیمُ یک تیم با دست خالی!

خبر بعدی خریداری صنعت چای استان توسط شرکت صدرا بود که با صدور حواله ی چای ایرانی ، مجوز ورود چای خارجی را امکان پذیر می کرد.

مرغوب در این باره گفت: آقایان به ما گفتند با فروش این حواله ها سرمایه ی خوبی به دست خواهد آمد که مشکلات مالی باشگاه را حل می کند.چندی گذشت نه تنها از حواله ی چای خبری نشد بلکه هر روز از رنگ چای مصرفی باشگاه آنقدر کاسته شد که امروز تبدیل به آب جوش شده است ، آن هم بدون قند!

وی همچنین با یادآوری از ایام محرم و مراسمی که شهرام قویدل در پرورشگاه مژدهی گرفته بود ، به نکته ی جالبی اشاره کرد:وقتی ورود کردم پاهایی را بر روی گردن گاوی دیدم که از آن خون می ریخت ، با خودم گفتم تا آن جایی که ما یاد گرفتیم و آموختیم ، امام حسین از تمام موجودیت خود برای آسایش و آرامش دیگران گذشت ، امروز فکر می کنم که پاهای دیروز آقایان بر روی گلوهای مردم و هواداران این شهر قرار گرفته است و کار تنفس را که همان عشق شان به فوتبال است را با مشکل مواجه کرده است.شما را قسم به همان امامی که برایش مراسم گرفتید ، پاهای خودتان را بردارید تا مردم به راحتی نفس بکشند و آرامش داشته باشند.

این عضو کادرفنی داماش در مورد آینده این تیم گفت: اکنون با همه این تفاسیر ، در حساس ترین روزهای فوتبال این استان ، چگونه انتظار دارید که بتوان تمرکز کرد؟ هم به فینال حذفی صعود کرد و هم سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کرد؟ آن هم در شرایطی که برای اولین بار چهار تیم سقوط می کنند.قطعا این کار با وعده ها و حرف های انجام نشده ی آقایان امکان پذیر نیست ، بلکه تنها از دست یک مدیر عامل کاربلد ، آگاه و مورد اعتماد بازیکنان ، مسئولان و هواداران بر می آید که کار را شرافتمندانه به نفع فوتبال شهر به اتمام برساند و اگر هم تا کنون بازیکنان تحمل و اعتماد کردند ایمان دارند که امیر عابدینی به قیمت از دست دادن همه موجودیت خود از حقوق آن ها دفاع خواهد کرد.

وی با واکنش به توهین شهرام قویدل به هواداران داماش چنین گفت: آقایان ! آن هایی را که امروز اراذل و اوباش می نامید همان هایی هستند که از پول جیبشان گل و شیرینی خریده اند و اولین کسانی بودند که جلوی درب هتل به استقبال شما آمدند و قدوم شما را خیر پنداشتند و خیر مقدم گفتند. این هواداران خیلی زود آدم ها را با اعمالشان می شناسند و اگر امروز از آن ها دور شدید در خلوت خود فکر کنید که چه گفته اید و چه کرده اید که این هواداران آزرده خاطر شده اند!

مرغوب با تمجید از رفتار هواداران داماش بعد از بازی با پرسپولیس گفت: مردم هم شعور دارند ، هم منطق دارند و هم عاشق هستند برای آن هایی که صادقانه تلاش می کنند ، حتی اگر شکست هم بخورند از مواضع خود کوتاه نمی آیند. فقط یک لحظه فکر کنید که عشق این مردم آمیخته به زندگی شان است با احساس خودتان که فقط شُهرت در آن نهفته است یکی ندانید.چون آدم های عاشق همواره و در هر شرایطی پایبند به اصولی هستند و تا پای جان می مانند و از خود می گذرند تا دیگران باشند ، اما آدم های شُهرت طلب به آن ارضا شده و معرکه را آلوده کرده و می گریزند ، این رفتار کاملا در باشگاه داماش از سوی نورسیدگان لمس می شود ، منطقی رفتار کنید !

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید