وارش اسپرت : شاید بگویید در بعد از ظهر یک روز تعطیل در استادیوم دکتر عضدی چه خبر میتواند باشد! خب ما سر زدیم و به سه خبر رسیدیم که در نوع خودش جالب است.

 

1-حضور دو بازیکن خارجی و دو بازیکن رده امید که برای تست آمادگی جسمانی به عضدی آمده بودند. میگویند هر دو بازیکن خارجی مدافع هستند و کارشان تقریبا با داماش تمام شده . یکی از بازیکنان برزیلیست و دیگری مثل اینکه صرب است و از بلوک شرق اروپا!

 

 

 

دو ایرانی در مقابل دو خارجی در حال بازی مفرح سپک تاکرا

 

دو بازیکن خارجی در یک نما

 

نمایی از پشت نیمکت ناظرین :به ترتیب از راست

افشین ناظمی (مربی) ، مهدی دینورزاده (سرمربی) ، شهرام حمیدی (مسئول تدارکات) ، جهانگیر عسگری (بازیکن )

به همراه حمید سجادی

 

 

 

افشین ناظمی مربی جوان و بومی داماش گیلان

 

 

 

 

  

2- به نظر میرسد میخواهند به عضدی برسند و یک سر و سامانی به آن بدهند . این خرابه ای که میبینید همان رختکن تیم میزبان است که قرار است در آن 6 دوش حمام و سه سرویس بهداشتی و یک رختکن خوب بسازند. اینطور که به ما گفتند قرار است اتاق کنفرانس و اتاق داوران هم در عضدی بازسازی شود و خلاصه عیب و ایرادهای آن را در حد ممکن بگیرند.

 

 

 

 

 

 

3- عصر روز جمعه یک بازی بزرگداشت هم برگزار شد. بازی بزرگداشت زنده یاد ناصر حجازی ما بین دو تیم استقلال نوین رشت و منتخب رشت که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود منتخب رشت پایان پذیرفت.

در تیم منتخب رشت بازیکنان نام آشنایی نظیر نیک نظر ، آقازاده ، کاردوست ، الماسخاله ، میلاد گوهری و … حضور داشتند که دو گل این بازی توسط نیک نظر و آقازاده برای منتخب رشت به ثمر رسید