گلر شماره یک داماشی ها در فصل جاری، در دیدار حساس مقابل مقاومت تهران غایب خواهد بود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بازیکنان داماش ساعت 10:30 صبح امروز (دوشنبه) آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر مقاومت تهران را در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار کردند و سپس برای سپری کردن اردوی پیش از بازی، به هتل معین فومن عزیمت کردند. 

پس از اینکه محمد مختاری کاپیتان باتجربه داماش به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با کاسپین، از حضور در بازی برابر مقاومت محروم شد، جدیدترین و مهمترین خبر از اردوی پیش از بازی لاجوردی پوشان شهر باران مقابل مقاومت تهران، مصدومیت جاسم یاسرالهایی دروازه بان جنوبی فصل جاری این تیم است.

اواسط نیمه دوم بازی هفته گذشته داماش گیلان مقابل کاسپین در قزوین بود که یاسرالهایی دروازه بان اول این فصل داماش، دچار مصدومیتی از ناحیه کتف شد اما با این وجود تا انتها در آن مسابقه حضور پیدا کرد. آخرین خبرها از امتداد این مصدومیت و لاجرم غیبت او در دیدار فردای داماش گیلان مقابل مقاومت تهران دارد. 

بدین ترتیب عرفان گودرز قلعه نوعی دروازه بان جوان داماش در این بازی، سنگربان ابرهای طوفانی گیلان است. البته یاسر الهایی نیز، با حضور در لیست 18 نفره بر روی نیمکت حاضر و دروازه بان ذخیره این بازی خواهد بود. 

سعید طالبی که هفته گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، حضور در بازی کاسپین را از دست داده بود، با بهبود مصدومیتش مشکلی جهت حضور در بازی با مقاومت ندارد. همچنین خبر دیگر اینکه آزاد جعفرزاده که در بازی با چوکا تالش دچار شکستگی گونه شده بود،پس از انجام عمل جراحی، به تمرینات داماشی ها اضافه شده است. البته آزاد فعلا امکان حضور در بازی های داماش را ندارد. 

دیدار حساس تیم های داماش گیلان و مقاومت تهران در چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، از ساعت 14:45 سه شنبه (فردا) 14 اسفندماه در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.