وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان تا شامگاه جمعه یازدهم مرداد ماه را در این مطلب خواهید خواند.

 

برای انحلال باشگاه داماش، نامه ای زده نشده است!

درحالی که گفته می شد باشگاه داماش گیلان منحل شده است، هنوز نامه ای در این خصوص ارائه نشد.

به گزارش وارش اسپرت، یکشنبه 30 تیرماه قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان با نقل قولی از امیر عابدینی انحلال باشگاه داماش گیلان را اعلام کرد. این درحالی است که طبق شنیده های ما با گذشت 12 روز از اعلام این خبر هنوز نامه ای در این خصوص به هیات فوتبال و فدراسیون ارسال نشده است.

لازم به ذکر است، در صورت انحلال رسمی باشگاه قراردادهای چند بازیکنی که هنوز با داماش قرارداد دارند فسخ می شود و شاید یکی از دلایل عدم انحلال داماش همین مسئله باشد.

 

یکی از بازیکنان اسبق داماش تاثیرگذار در جدایی سیاه!

محمد سیاه نیز به احتمال بسیار از جمع داماشی ها جدا می شود.

به گزارش وارش اسپرت، محمد سیاه مدافع جنوبی فصول گذشته داماش گیلان که طی 7-8 اخیر در این تیم حضور داشته است، احتمالا به یک تیم جنوبی می پیوندد.

سیاه که تا چند روز قبل هم در تمرینات حضور داشت،طی روزهای اخیر در تمرینات حاضر نشد. طبق شنیده ها یکی از بازیکنان فصول گذشته داماش با حضور در ساختمان باشگاه و تحریک سیاه در این جدایی بی تاثیر نبوده است.

 

باشگاه قابل انتقال نیست / انحلال باشگاه به معنای انحلال تیم نیست

انحلال باشگاه داماش گیلان به معنای انحلال تیم نیست.

به گزارش وارش اسپرت، الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان در حاشیه جلسه روز یکشنبه گذشته با جمعی از هواداران داماش عنوان کرد که برخلاف تصورات خیلی ها انحلال باشگاه داماش گیلان به معنای انحلال تیم نیست.

وی گفت: آقای عابدینی در تماس با من انحلال باشگاه را اعلام کردند و گفتند که این بر اساس تصمیم قوه قضائیه است و از طرفی خانواده مالک پیشین داماش هم تمایلی به ادامه کار ندارند.

وی افزود: یک باشگاه شرکت به شمار می رود و بر همین اساس قابل انتقال نیست و در واقع این امتیاز تیم است که واگذار می شود.

لازم به ذکر است، بر این اساس در صورت ورود اسپانسر یا خریداری جدید تنها هزینه امتیاز یک تیم لیگ یکی برای داماش پرداخت می شود و دیون باشگاه داماش بر عهده اشخاص جدید نخواهد بود.

 

کادرفنی داماش بدون قرارداد کار می کنند / حکم مسئول کمیته فنی زده شد

تمرینات داماش گیلان در حالی دنبال می شود که کادرفنی تیم همچنان قراردادی ندارند.

به گزارش وارش اسپرت، درحالی که بیش از یک ماه از شروع تمرینات داماش گیلان می گذرد به غیر از اکثریت بازیکنان، هیچکدام از اعضای کادرفنی این تیم قراردادی را با باشگاه امضا نکرده اند! این در حالیست که طبق شنیده ها حکم عبدالله مرغوب به عنوان مسئول کمیته فنی داماش زده شده است!

 

گرونیخن مشتری پروپا قرص جهانبخش

باشگاه نایمیخن از جدایی قریب الوقوع ستاره گیلانی خود خبر داد.

به گزارش وارش اسپرت، مسئولان باشگاه نایمیخن هلند اعلام کرد چند بازیکن برای فصل آینده این تیم را ترک خواهند کرد که یکی از آنها ستاره ایرانی تیم است. نایمیخن اعلام کرد جهانبخش پیشنهادهایی دارد اما باید بگوییم که او بازیکن بسیار خوب آینده داری است و ما اصلا او را ارزان نخواهیم فروخت.

جهانبخش پیش از این در گفتگوی خود با وارش اسپرت، عنوان کرده بود که باشگاه گرونینخن که در فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ دسته اول قرار گرفت مشتری او در هلند است و خواهان به خدمت گرفتن اوست.

گفته می شود حداقل یک میلیون یورو تقاضای نایمیخن از باشگاه های خواهان جهانبخش است.

 

داماش یک بازی از حضور تماشاگران محروم است

طبق اعلام فدراسیون داماش به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم شده است.

به گزارش وارش اسپرت، در حالی که شنیده می شد داماش دو بازی خانگی خود را بدون تماشاگر برگزار می کند اما طبق آخرین اعلام سازمان لیگ داماش یک بازی را بدون تماشاگر برگزار میکند.

 

زمان شروع جام حذفی و لیگ یک

زمان شروع جام حذفی و رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران اعلام شد.

به گزارش وارش اسپرت، طبق اعلام سازمان لیگ رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران از اوایل شهریور ماه آغاز خواهد شد و دو مرحله از آن هم در همان ماه برگزار می شود. همچنین رقابت های لیگ دسته اول باشگاه ایران نیز بین هفتم تا پانزدهم مهرماه شروع خواهد شد.

بدین ترتیب داماش گیلان که همچنان در وضعیت نامشخص به سر می برد، به احتمال بسیار حدود بیست روز دیگر باید نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید و جام حذفی را برگزار کند.

 

تیم فوتسال بانوان داماش گیلان به سپیدرود رشت رسید!

امتیاز تیم فوتسال بانوان داماش به سپیدرود رسید.

به گزارش وارش اسپرت، پس از اعلام انصراف باشگاه داماش از تیم‌داری در رشته فوتسال بانوان، تیم لیگ برتری فوتسال بانوان داماش که در لیگ سال گذشته با نام هیئت فوتبال گیلان در مسابقات لیگ برتر فوتسال شرکت می کرد از امسال با نام سپیدرود رشت به مسابقات خواهد رفت.

داماش در حالی مجبور به واگذاری امتیاز فوتسال بانوان خود شد که تیمداری در رشته فوتسال بانوان هزینه چندانی ندارد و تقریبا اکثر تیم های لیگ برتر با بودجه کمتر از 80 میلیون تومان بسته می شوند.

 

تمرینات داماش همچنان در زمین پگاه

تمرینات روزهای آینده داماش گیلان نیز در زمین صنایع شیر ایران (پگاه) برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت، بازیکنان داماش پس از برگزاری بازی روزگذشته خود مقابل دخانیات روز جمعه را استراحت کردند و از 6 بعدازظهر شنبه مجددا تمرینات خود را در زمین پگاه واقع در شهر صنعتی رشت آغاز می کنند.

داماش به غیر از روز شنبه تا پایان هفته هر روز دو نوبت تمرین برگزار خواهد کرد. حضور در تمرینات برای هواداران و عموم بلامانع اعلام شده است.

 

لسمان مروارید در ساری شکست خورد/ بازیکن لسمان به اردوی تیم ملی دعوت شد

لسمان مروارید در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال لسمان مروارید در نخستین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی برابر فائزکاران ساری شکست خورد.

این دیدار که در زمین ساری برگزار می شد با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید. تک گل لسمانی ها را مهران ملکی به ثمر رساند. لسمان با این شکست در رده پنجم جدول شش تیمی گروه شمال باقی ماند.

همچنین از نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت خبر می رسد، که کبیر یکی از بازیکنان لسمان به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شده است.