وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه جمعه 16 آبان ماه از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند.

 

*پخش زنده داربی شمال از شبکه استانی گلستان + اپلیکیشن وارش اسپرت (VS)

پیکار دو تیم شمال کشور در لیگ دسته اول از شبکه گلستان پخش مستقیم خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت، دیدار اتکای گرگان و داماش گیلان از هفته پنجم گروه "ب" لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقرر شده است از ساعت 14:15 روز شنبه از شبکه استانی گلستان پخش شود. برای مشاهده شبکه استانی گلستان بر روی اینترنت اینجا و یا اینجا کلیک کنید.

همچنین شبکه استانی گلستان بر روی ماهواره Ku-Badr فرکانس 12322 نیز قابل دریافت است!

لازم به ذکر است، گزارش متنی این دیدار را می توانید به صورت لحظه به لحظه از اپلیکیشن وارش اسپرت (VS) دنبال کنید.

  

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 

*اعزام پسران باران به دیار هیرکانی ها

داماش گیلان سه روز زودتر به سمت گرگان اعزام شد.

به گزارش وارش اسپرت، کاروان داماش گیلان ساعت 15 روز چهارشنبه به مدت دوازده ساعت از طریق زمینی کرانه ی جنوبی دریای کاسپین را طی کردند تا به دیار هیرکانی ها برسند. داماشی ها پس ازحضور در گرگان در هتل زیارت این شهر اسکان یافتند.

داماش ظهر پنجشنبه در استادیوم شهدای گمنام گرگان تمرین خود را برگزار کردند. ضمن اینکه پسران باران ظهر جمعه نیز تمرین سبکی را در محوطه هتل انجام دادند تا آماده دیدار فردا (شنبه) شوند.

 

*لیست بازیکنان اعزامی داماش به گرگان

داماشی ها با بیست بازیکن به گرگان اعزام شدند.

به گزارش وارش اسپرت، بهنام لایقی فر، آرمین رحیم زاده، میلاد پورقلی، بهنام عسگرخانی، سامان فرزام پور، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، مهدی کیانی، امیر تیزرو، حسن نجفی، امیر غمناک، وحید حسین زاده، کیانوش میرزائی، محمد رستمی، حمید خدابنده لو، سعید اسماعیل پور، سعید مرتضوی، سعید قدمی، سعید طالبی و امین ترکاشوند بیست بازیکن اعزامی داماش گیلان برای دیدار با اتکا گرگان را تشکیل می دهند.

 

*داماشی ها با پنج غایب برابر اتکا

تیم داماش گیلان در برابر اتکا گرگان پنج عایب دارد.

به گزارش وارش اسپرت، داماشی ها در این دیدار افشین چاوشی، حامد پورعمرانی، محمد دادرسی و میلاد قربانزاده را به دلیل مصدومیت و هادی سهرابی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

بنابر اخبار رسیده چاوشی که در تمرینات هفته گذشته به تمرینات تعادلی پرداخته بود از هفته آینده به تمرین بدنسازی و گروهی اضافه خواهد شد تا در صورت صلاحدید کادرفنی برابر پارسه در رشت به میدان برود.

همچنین گفته می شود محمد دادرسی به دلیل کشیدگی کشاله به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

 

*با غیبت کاپیتان اول و دوم داماش، بازوبند کاپیتانی بر بازوی دروازه بان جوان داماش

بهنام لایقی فر بازوبند کاپیتانی تیم شهرش برابر اتکا را بر بازو می بندد.

به گزارش وارش اسپرت، بعد از غیبت افشین چاوشی و هادی سهرابی در دیدار تیم شان برابر اتکا گرگان بهنام لایقی فر دروازه بان 24 ساله داماشی ها بازوبند کاپیتانی داماش شهرباران را خواهد بست.

همچنین در صورت بازی نکردن بهنام لایقی فر، اگر بازوبند کاپیتانی را بر بازوی محمد رستمی بازیکن تازه وارد داماشی ها مشاهده کردید تعجب نکنید! این در حالی است که مهدی کیانی و امین ترکاشوند از بازیکنانی هستند که در سال های گذشته سابقه بازی در داماش را در کارنامه دارند.

  

*پیراهن سفید اتکا، داماشی ها را ناچار به پوشیدن پیراهن آبی کرد!

نماینده گیلان آبی پوش به میدان خواهد رفت.

به گزارش وارش اسپرت، با توجه به اینکه پیراهن اول گرگانی ها سفید است، داماشی ها به نظر برخلاف میل باطنی خود از پیراهن اول و آبی رنگ خود استفاده خواهند کرد. این در حالی است که داماشی ها در بازی هفته گذشته و پس از دو شکست پی در پی، در اقدامی سوال برانگیز در برابر دیدگان هواداران آبی پوش خود، پیراهن سفید بر تن کرده بودند!