دیار وارش: خبرهای کوتاه پیش از بازی داماش گیلان و مس کرمان را در این مطلب خواهید خواند.
 
*داماشی ها با لشگری از مصدوم / مس بدون مصدوم و محروم
داماش گیلان با چهار مصدوم به دیدار مس کرمان خواهد رفت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان در بازی با مس کرمان محمد رستمی، محمد حیدری، آرمین منفرددوست و امیررضا غمناک را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و رسیدن هادی سهرابی به دلیل مصدومیت به این بازی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد! به نظر می رسد در این بین مصدومیت منفرددوست بسیار جدی تر از بقیه است.
لازم به ذکر است طبق آخرین خبرها، مس کرمان برای دیدار برابر داماش هیچ مصدوم و محرومی را ندارد و با تمام قوا به رشت خواهد آمد.
 

*ضعیف ترین خط حمله برابر بهترین خط دفاعی لیگ
دیدار تیم های داماش گیلان و مس کرمان نبرد بهترین خط دفاعی و ضعیف ترین خط حمله لیگ خواهد بود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک فصل 95-94 به ترتیب ضعیف ترین خط حمله و بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل می دهند.
داماش گیلان تاکنون توانسته در 21 بازی خود 13 گل به ثمر برساند و مس کرمان نیز با دریافت فقط 12 گل درهمین تعداد بازی بهترین خط دفاعی لیگ یک را در اختیار دارد.
مسی ها هم اکنون با 37 امتیاز در جایگاه سوم و داماش با 21 امتیاز در جایگاه هجدهم جدول بیست تیمی رقابت ها هستند. 
 
*مختاری غایب سرشناس مسی ها
مدافع پیشین داماش گیلان به احتمال بسیار مقابل تیم سابقش بازی نمی کند .
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد مختاری مدافع شهسواری مس کرمان احتمالا به دلیل عدم آمادگی به جهت مصدومیت قادر به همراهی تیم مس کرمان در دیدار این هفته برابر داماش گیلان نخواهد بود.
لازم به ذکر است محمد مختاری بیش از هفت سال در تیم داماش گیلان سابقه حضور دارد و در تمام این سالها از بازیکنان محبوب رشتی ها محسوب می شد.
 
*بودن یا نبودن ، مسئله این است! / علی محمودی همچنان مدیرعامل داماشی ها!
علی محمودی همچنان مدیرعامل باشگاه داماش گیلان است!
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از بروز خبرهایی مبنی بر برکناری علی محمودی وهمچنین عدم مشاهده وی توسط اعضای تیم در ماه های گذشته، شنیده می شود علی محمودی همچنان پست مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان را برعهده دارد.
علی محمودی در حالی با حکم هیات مدیره آهن و فولاد لوشان به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شد که شنیده ها حکایت از این داشت که مقرر بود از طرف وی منابع مالی تامین شود که تا این لحظه موفقیتی در این امر نشده است.
لازم به ذکر است، به غیر ثبت قراردادها در ابتدای فصل که از محدود فعالیت های محمودی بود، می توان به نامه هایی برای ثبت باشگاه جدید با نام شهرباران و نامه تغییرنام باشگاه به رسانه ها اشاره کرد!
 
*مشکلات مالیاتی مانع از انتصاب عابدینی در هیات مدیره آهن و فولاد شد!
انتصاب مدیرعامل مستعفی داماش گیلان در هیات مدیره آهن و فولاد لوشان تاکنون منتفی شده است.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که منابع موثق با تائید امیر عابدینی، از وی به عنوان رییس هیات مدیره آهن و فولاد لوشان به انتخاب هیات مدیره این شرکت خبر می دادند، شنیده های وارش اسپرت حکایت از این دارد که تا این لحظه مشکلات مالیاتی هولدینگ امیرمنصور آریا مانع از انتخاب مدیرعامل مستعفی داماش به ریاست هیات مدیره شرکت حامی باشگاه داماش شده است. 
 
*کرمانی ها غروب سه شنبه عازم شهرباران می شوند
مس کرمان غروب سه شنبه از تهران به رشت اعزام خواهند شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال مس کرمان که هم اکنون در تهران حضور دارد، برای دیدار این هفته خود برابر داماش گیلان ساعت 16:30 روز سه شنبه از مسیر هوایی به شهر رشت اعزام و در هتل کادوس رشت مستقر خواهند شد.
کرمانی ها که صبح سه شنبه در تهران تمرینی را برگزار خواهند کرد، به نظر می رسد که در عضدی تمرین را انجام نخواهند داد. 
 
*داماشی ها محروم از تمرین در استادیوم عضدی!
داماشی ها حدود ده روز است که اجازه تمرین در زمین عضدی را پیدا نکرده اند. 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، زمین چمن مصنوعی عضدی به دستور هیات فوتبال گیلان برای تمرین در اختیار داماشی ها قرار نمی گیرد و حدود ده روز است که این تیم به ناچار به دور از استادیوم خانگی و در زمین گل آلود بسیج رشت تمرینات خود را پی می گیرند.
این اقدام هیات فوتبال در حالی رخ داده ست که داماشی ها باید در یک دیدار حساس در چمن مصنوعی عضدی به مصاف مس کرمان بروند! گفته می شد که قرار است چمن مصنوعی این استادیوم شانه شود.
 
*رحیمی از داماش جدا شد / جعفری و دقیقی لیگ برتری به مس کرمان پیوستند
در آستانه دیدار داماش و مس ، یک بازیکن از داماش جدا و دو بازیکن جدید به مس پیوستند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد علی رحیمی بازیکن داماش گیلان که با چند سال سابقه حضور در این تیم مدت ها در ترکیب حضور نداشت به تیم خیبر خرم آباد پیوست.
همچنین میلاد جعفری بازیکن تیم لیگ برتری استقلال اهواز وسعید دقیقی بازیکن تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز به تیم فوتبال مس کرمان پیوستند.