دیار وارش: خبرهای کوتاه پیش از بازی تیم های داماش گیلان و نساجی مازندران را در این مطلب مشاهده فرمائید.
 
*سفر پرماجرای داماش به قائمشهر و عدم برگزاری تمرین!
داماشی ها پس از سفری خسته کننده در هتل نوید قائمشهر اسکان یافتند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش گیلان که برای دیدار با نساجی قائمشهر آغازین ساعات صبح امروز از رشت عازم این شهر مازندران شده بودند، پس از 11 ساعت سفر زمینی بالاخره به این شهر رسیدند!
اتوبوس داماشی ها در حین سفر دچار نقص فنی شد و پس از دو ساعت معطلی به راه خود ادامه داد تا بدین ترتیب آخرین تمرین بازیکنان داماش نیز به دلیل همین تاخیر و خستگی لغو شود.
 

داماشی ها حدود ساعت 19 یکشنبه شب در هتل نوید قائمشهر اسکان یافتند. دیدار تیم های نساجی مازندران و داماش گیلان از ساعت 14:45 روز دوشنبه 10 اسفند در استادیوم خالی از تماشاگر شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد. 
 
*منفرددوست و حیدری غایبین داماش در سفر به قائمشهر
دوبازیکن داماش به دلیل مصدومیت از سفر به قائمشهر باز ماندند.
به گزارش وارش اسپرت – تانمای هواداران داماش گیلان، محمد حیدری که امید می رفت به دیدار هفته بیست و هشتم لیگ یک داماشی ها برسد عاقبت به دلیل این مصدومیت این بازی را از دست داد. همچنین آرمین منفرددوست که پس از مدت ها به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته به نظر می رسد با توجه به عدم آمادگی بدنی لازم پس از مصدومیت به تصمیم کادرفنی در این سفر نیز داماشی ها را همراهی نمی کند.
 
*لیست 19 نفره اعزامی داماش به مازندران
کاروان داماش با 19 بازیکن راهی قائمشهر شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رضا محمدی، میلاد پورقلی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، سامان فرزام پور، حسین گوهری، مصطفی حاجتی، محمدجعفری، حافظ یعقوبی، میلاد قربان زاده، امیر غمناک، هادی سهرابی، حمید خدابنده لو، محمد رستمی، محمد طالبی، محمدرضا مهدوی ، سعید مرتضوی، حسن نجفی و سعید طالبی بازیکنان اعزامی داماش برای دیدار مقابل نساجی به قائمشهر را تشکیل می دهند.
 
*نحوه دریافت پخش زنده تلویزیونی و رادیویی بازی از اینترنت
دیدار تیم های نساجی و داماش به دو صورت تلویزیونی و رادیویی از طریق اینترنت قابل دریافت است.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، همانطور که پیش از این خبر داده بودیم، دیدار تیم های نساجی مازندران و داماش گیلان با توجه به محرومیت نساجی چی ها از تماشاگران و توافق این باشگاه با شبکه تبرستان مازندران به طور زنده از این شبکه استانی پخش می شود.
برای دریافت تلویزیون مازندران از طریق اینترنت می توانید ((اینجا)) کلیک نمایند. همچنین این دیدار به طور زنده از سوی همکاران ما در سایت نساجی اسپرت نیز پخش رادیویی خواهد داشت . برای نصب اپلیکیشن رادیو نساجی اسپرت و شنیدن گزارش زنده این بازی حتی با اینترنت موبایل ((اینجا)) کلیک کنید و یا از طریق کافه بازار این اپ را دانلود و بر گوشی خود نصب کنید.