وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه سه شنبه 6 آبان ماه از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند.

 

* لیست هجده نفره داماش برای دیدار با راهیان کرمانشاه

لیست بازیکنان داماش گیلان برای دیدار هفته چهارم مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت، بهنام لایقی فر، آرمین رحیم زاده، بهنام عسگرخانی، مهیار نوری، سامان فرزام پور، محمدرضا مهدی زاده، امیر تیزرو، کیانوش میرزائی، کیانوش پرهیزگار، محمد رستمی، هادی سهرابی، سعید اسماعیل پور، حسن نجفی، سعید طالبی، حمید خدابنده لو، امین ترکاشوند، حامد پورعمرانی، سعید مرتضوی، سعید قدمی در لیست بازیکنان داماش گیلان برای دیدار هفته چهارم لیگ دسته اول برابر راهیان کرمانشاه قرار گرفتند.

 

* آخرین تمرین داماش و راهیان در چمن مصنوعی عضدی

تیم های داماش گیلان و راهیان کرمانشاه در چمن مصتوعی استادیوم دکتر عضدی رشت تمرین کردند.
به گزارش وارش اسپرت، تیم داماش گیلان از ساعت 11 و راهیان کرمانشاه از ساعت 15 امروز (سه شنبه) تمرین سبکی را زیر نظر کادرفنی خود در چمن مصنوعی عضدی برگزار کردند تا آماده دیدار فردا شوند.

 

* مصدومیت کاپیتان های داماش و راهیان / داماشی ها با چهار غایب

کاپیتان های اول داماش گیلان و راهیان کرمانشاه به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

به گزارش وارش اسپرت، افشین چاوشی، محمد دادرسی و میلاد قربان زاده به دلیل مصدومیت داماش را در برابر راهیان همراهی نخواهند کرد. شنیده می شود افشین چاوشی و محمد دادرسی از هفته ی آینده می توانند با داماش تمرین کنند ومیلاد قربان زاده هم به دلیل کشیدگی رباط داخلی تا دو هفته باید تحت درمان باشد.

همچنین مهدی کیانی که در یک هفته اخیر در تمرینات غایب بود از دوشنبه در تمرینات آماده سازی داماش حاضر شد، ولی به صلاحدید کادرفنی در لیست هجده نفره داماش برای دیدار با راهیان کرمانشاه قرار نگرفت.

فرزاد ایزد کاپیتان اول راهیان نیز تنها غایب کرمانشاهی ها در دیدارشان برابر داماش گیلان است.

 

* راهیان در هتل پامچال و نماینده شهرباران در هتل آپارتمان داماش!

داماش گیلان به مانند هفته دوم در ساختمان باشگاه اقامت خواهد نمود.

به گزارش وارش اسپرت، تیم راهیان کرمانشاه که صبح امروز به دیار باران های نقره ای رسیده بود، در هتل پامچال رشت اقامت گزید. همچنین کاروان داماش گیلان برای صرفه جویی از هزینه در ساختمان باشگاه داماش گیلان اردوی پیش از بازی خود را برپا کرده اند.

 

* بلیط های سه هزارتومانی برای دیدارهای لیگ یک

بهای بلیط دیدارهای لیگ یک به هیات فوتبال گیلان اعلام شد.

به گزارش وارش اسپرت، با توجه به اینکه داماش در اولین بازی خانگی خود از حضور تماشاگر محروم بود، هواداران داماش برای نخستین بار در لیگ یک برای تماشای دیدار تیم خود برابر راهیان کرمانشاه در هفته چهارم گروه "ب" مسابقات دسته اول کشور باید بلیط های سه هزارتومانی تهیه کنند.

 

* بازوبند کاپیتانی تیم کرمانشاه بر بازوی بازیکن رشتی راهیان

حامد حاجتی در دیدار برابر شهر زادگاهش کاپیتان تیمش خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت، با توجه به غیبت کاپیتان اول راهیان کرمانشاه، حامد حاجتی بازیکن رشتی اسبق تیم های داماش گیلان، صباباطری تهران، نساجی قائمشهر و … در برابر تیم شهرش کاپیتان کرمانشاهی ها خواهد بود.

همچنین سه بازیکن به نام های مسعودی ، پورعلی و پورمحمد نیز دیگر بازیکنان گیلک زبان راهیان کرمانشاه هستند.

 

* تیم داوری دیدار داماش و راهیان مشخص شد

خورشیدی قضاوت دیدار داماش و راهیان را برعهده خواهد داشت.

به گزارش وارش اسپرت، اشکان خورشیدی از سوی کمیته داوران به عنوان داور دیدار تیم های داماش گیلان و راهیان کرمانشاه اعلام شد. علی اکبر عظیم پور و بابک عباسقلی زاده، خورشیدی را در قضاوت این دیدار کمک خواهند کرد و مرتضی عابدی نیز داور چهارم این دیدار خواهد بود. نظارت داوری این دیدار برعهده صادق نوری است.

دیدار تیم های داماش گیلان و راهیان کرمانشاه از ساعت 14:30 فردا (چهارشنبه 7 آبان) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.

 

* مظلوم سرباز تراکتورسازی تبریز می شود!

مهاجم جوان داماش گیلان به تراکتورسازی تبریز می پیوندد.

به گزارش وارش اسپرت، امیرمحمدمظلوم مهاجم جوان داماش گیلان و تیم ملی جوانان ایران برای گذرندان خدمت سربازی اش به باشگاه تراکتورسازی تبریز می پیوندد.

مظلوم که یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است، با فراهم شدن شرایط حضورش در این باشگاه تبریزی و پس از پایان مدت خدمت بار دیگر به داماش برمیگردد.