دیار وارش: آخرین خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان پیش از مسابقه این تیم برابر شهرداری بندرعباس را در این مطلب می خوانید.
 

*داماش در زمین مسابقه تمرین کرد، بندری ها نه!
داماش گیلان دومین تمرین خود در بندرعباس را برگزار کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، داماشی ها که عصر روز یکشنبه نخستین تمرین خود را در استادیوم تختی بندرعباس برگزار کرده بودند، دومین تمرین خود را به صورت سبک از ساعت 16:30 دوشنبه در زمین اصلی مسابقه یعنی استادیوم خلیج فارس بندرعباس برگزار کردند.
نکته قابل توجه اینکه تیم شهرداری بندرعباس که میزبان این مسابقه است، نتوانست در این زمین تمرین انجام دهد و با رایزنی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امکان برگزاری تمرین داماش در این زمین مهیا شد!

 

 

*کریمیان داور دیدار شهرداری بندرعباس – داماش گیلان
داور دیدار داماش گیلان و شهرداری بندرعباس مشخص شد
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، اسامی داوران بازی های هفته نخست رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور مشخص شد.
بر این اساس دیدار تیمهای داماش گیلان و شهرداری بندرعباس را میثم پور کریمان به عنوان داور وسط با کمک های محمد هاشمی نسب و حامد صفایی قضاوت خواهند کرد. علیرضا کشوری نیز ناظر این دیدار خواهد بود.
دیدار شهرداری بندرعباس و داماش گیلان ساعت 16:45 دقیقه فردا (سه شنبه نهم شهریور) در استادیوم خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.
 
*داماشی ها در هتل همای بندرعباس
داماشی ها در هتل هما اسکان یافتند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش گیلان که ظهر روز یکشنبه به بندرعباس رسید در هتل پنج ستاره هما این شهر اسکان یافت.
 
*پاداش برای داماشی ها در صورت پیروزی برابر بندری ها
داماشی ها در صورت پیروزی برابر شهرداری بندرعباس پاداش میگیرند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بازیکنان و اعضای کاروان تیم فوتبال داماش گیلان در صورت پیروزی خارج از خانه برابر شهرداری بندرعباس پاداش دریافت می کنند.
شنیده ها حاکی از این است که به جهت ایجاد انگیزش و روحیه بیشتر، مقوله پاداش برای اکثر دیدارهای داماش در فصل جاری پیش بینی شده است.
 
*جورابان مارک لباس داماش
مارک البسه داماش گیلان مشخص شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درحالی که این احتمال داده می شد که البسه داماش گیلان در فصل جاری رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور یک مارک معروف خارجی خواهد بود، شنیده ها حاکی از این است جورابان مارک البسه فصل جاری داماشی ها خواهد بود.
لازم به ذکر است، به دلیل لغو پرواز هواپیمایی که قرار بود این لباس ها را به بندرعباس انتقال دهد، البسه تیم داماش فردا در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت.
 
*گزارش زنده شهرداری بندرعباس – داماش گیلان در وارش اسپرت
دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و داماش گیلان به طور لحظه به لحظه گزارش خواهد شد.
به گزارش وارش اسپرت- تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و داماش گیلان به طور لحظه به لحظه و متنی از طریق اپلیکیشن وارش اسپرت و کانال تلگرام وارش اسپرت قابل دریافت است. برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی وارش اسپرت به کافه بازار مراجعه فرمائید. 
دیدار شهرداری بندرعباس و داماش گیلان ساعت 16:45 دقیقه فردا (سه شنبه نهم شهریور) در استادیوم خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
 
خبرهای کوتاه ، باشگاه داماش گیلان ، وارش اسپرت ، سایت داماش گیلان ، دیار وارش، damash guilan ،