خبرهای کوتاه از باشگاه والیبال وارنا شهر باران در بخش های مختلف این باشگاه را در پست مطلب وارش اسپرت می خوانید: 

 

فرهاد صبوری از سرمربیگری وارنا استعفا داد / تمرینات زیر نظر شیرتری

فرهاد صبوری که نخستین سرمربی تیم والیبال مردان وارنا شهر باران به شمار می رفت، در روزهای ابتدایی هفته جاری از سمت خود در این باشگاه استعفا داد. 

این استعفا با موافقت مدیرعامل همراه شد. در حال حاضر تمرینات زیر نظر قاسم شیرتری که سابقه مربیگری در تیم والیبال داماش در لیگ برتر را هم در کارنامه خود داشت دنبال می شود.

  

تغییر در میزبانی هفته چهارم بازی والیبال وارنا شهر باران رشت

بنابر اعلام مدیریت باشگاه وارنا شهر باران در رابطه با در اختیار نبودن سالن تختی رشت جهت برگزاری مسابقه هفته چهارم و هماهنگی کمیته مسابقات با مدیریت باشگاه شهرداری لنگرود و اعلام موافقت این باشگاه، میزبان هفته چهارم دور رفت این دیدار باشگاه شهرداری لنگرود در سالن بحران این شهر خواهدبود وهفته چهارم دور برگشت این دیدار را باشگاه وارنا شهر باران میزبان خواهد شد.

ضمنا وسیله نقلیه برای اعزام تیم به لنگرود مهیا و ساعت اعزام و موارد دیگر از طریق کانال اطلاع رسانی باشگاه والیبال وارنا شهر باران (کلیک کنید) متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدار تیم های شهرداری لنگرود و وارنا شهر باران در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر گیلان از ساعت 17 روز جمعه 7 دی در سالن بحران لنگرود برگزار می شود.  

 

رونمایی از لوگوی باشگاه وارنا شهر باران 

از لوگوی باشگاه والیبال وارنا شهر باران رو نمایی شد. در این لوگوی زیبا ترکیبی از نام وارنا که نام تاریخی استان گیلان است در نمادی از توپ والیبال، دو بال در طرفین و همچنین رنگ سبز که رنگ مرتبط به گیلان و رنگ پیراهن تیم نیز است دیده می شود. 

logo-varena-varna-shahrebaran-CRSWGxB

 

الهه پورصالح به جمع دختران وارنا شهر باران پیوست

الهه پورصالح پس از نظر کادرفنی و مدیریت باشگاه وارنا شهر باران با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را ضبط و ثبت کرد و به جمع دختران وارنا شهرباران پیوست.
گفتنیست الهه پورصالح اخیرا به اردوی ۱۳ روزه تیم ملی امید دختران ایران راه یافته است.