وارش اسپرت:

 

*تیم فوتبال داماش گیلان عصر روز شنبه از اردوی جزیره کیش به رشت بازگشت. تمرین داماشیها در روز یکشنبه تعطیل بود و روز دوشنبه ظهر اولین تمرین خود را در استادیوم سردارجنگل رشت انجام دادند. داماش امروز نیز در زمین چمن دانشگاه گیلان تمرینات خود را دنبال کرد و قرار است فردا نیز یک تمرین برگزار کند. طبق برنامه قرار است که داماش چهارشنبه شب رشت را به سمت اصفهان و پس از آن نطنز ترک کند و یک تمرین را نیز در این شهر برگزار کند تا خود را آماده رویارویی روز جمعه خود با تیم فولاد نطنز کند.

 

*این هفته داماش گیلان دو غایب بزرگ در کمربند میانی خود خواهد داشت. محمدرضا مهدوی کاپیتان ارزنده داماش شهر باران که در آخرین بازی نیم فصل تک گل داماش در برابر سپاسی را به ثمر رسانده بود به دلیل کارت قرمزی که در آن مسابقه دریافت کرد و محمد آبشک دیگر مهره کلیدی داماش نیز به دلیل سه کارته بودن این مسابقه را از دست دادند. همچنین متاسفانه در غیاب این دو بازیکن هادی سهرابی نیز دچار مصدومیت شده که البته به احتمال زیاد به این دیدار خواهد.

 

*پس از جذب سپهر محمد صادق خبر رسید که دو بازیکن دیگر نفت نیز در راه داماش گیلان هستند.محمد صادق در نیم فصل اول در هیچ تیمی بازی نکرده و بنابراین بازیکن لیگ برتری محسوب نمیشود به همین دلیل مهدی دینورزاده قصد دارد تا دو بازیکن یکی در بخش تدافعی و یک در بخش تهاجمی به لیست داماش گیلان اضافه کند. در همین راستا شنیدیم که کار پیوستن شیرازی دفاع نفت تهران تقریبا قطعی شده و در مورد بازیکن تهاجمی در همین حد شنیدیم که او بازیکن خوبی است و سابقه بازی در باشگاه های خوب لیگ برتر را هم داراست اما این انتقال هنوز قطعی نیست. ضمنا پیوستن امیر خانمحمدی مهاجم اسبق پگاه گیلان به داماش رشت هم تکذیب شده است.

 

*مثل اینکه بالاخره تیم والیبال داماش گیلان از دو هفته دیگر به شهر باران های نقره ای مشرف خواهند شد تا چند روز باقی مانده تا بازی این تیم با تیم ارتعاشات در سالن کارگران تمرینات خود را ادامه دهند. گویا قرار است این تیم از روز جمعه 15 بهمن تمرینات خود را در سالن کارگران انجام دهد و در روز 20 بهمن نیز از ساعت 17 میزبان تیم ارتعاشات صنعتی تهران خواهد بود.

 

برای دیدن خبرهای دیگر …

 

 

*در صحبتی که با مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان داشتیم ایشان در رابطه با اسم تیم بسکتبال داماش گفتند: " این که خبرگزاری ها و سایت ها از نام داماش لنگرود استفاده میکنند اصلا درست نیست و این مشکل از سوی فدراسیون بسکتبال هست که برنامه بازی ها را هم با همین اسم درج میکند. البته من جدیدا یک نامه به فدراسیون بسکتبال زدم که چرا اسم تیمهای داماش در استان گیلان و در هر شهری هم که باشد فقط داماش گیلان است نه داماش به اسم آن شهر!"

 

*تیم کاراته داماش گیلان پس از برگزاری دور چهارم لیگ برتر کاراته باشگاه های ایران در رتبه سوم جدول رده بندی این رقابتها قرار گرفته است. شایان ذکر است که هم اکنون تیم ها سپاهان نوین و هیئت کاراته کرمانشاه در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند.

 

*بعد از تشکیل تیمهای فوتبال در رده های مختلف و والیبال ، بسکتبال ، کاراته ، فوتسال بانوان و حتی دارت (!) و اکنون یک خبر جالب مثل اینکه تیم کشتی داماش گیلان هم در راه است! در همین رابطه گویا صحبتهایی با یکی از کشتی گیران خوشنام گیلانی هم شده است.

البته در صورت موفق عمل کردن تیمهای داماش گیلان در فصل قبل قرار بود که تیمهای هندبال و فوتسال آقایان هم تشکیل شود که گویا فعلا این قضیه منتفی شده است !