بازیهای تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید در فصل جدید لیگ برتر از پنجشنبه 10 اریبهشت آغاز می شود و در همین راستا خبرهای کوتاه از این تیم را در این مطلب خواهید خواند.

 

*اضافه شدن پسوند رشت به نام لسمان

تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید با پسوند رشت وارد مسابقات خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت ، نماینده شهرستان رشت در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که در سالیان اخیر با نام "لسمان مروارید خزر" در مسابقات شرکت می کرد ، در فصل جاری پسوند "رشت" جایگزین "خزر" می شود تا با نام "لسمان مروارید رشت" به مصاف رقیبان خود برود.

 

*صف آرائی لسمان – شهرداری تبریز در هفته ابتدائی

تیم فوتبال ساحلی لسمان در هفته ابتدائی به مصاف نماینده تبریز خواهد رفت.

به گزارش وارش اسپرت – ، در هفته ابتدائی سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تیم لسمان مروارید رشت از ساعت 17 روز پنجشنبه در زمین فوتبال ساحلی منطقه آزاد به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.

هدایت تیم فوتبال ساحلی لسمان بر عهده محمد نیک می باشد که در هفته پایانی فصل گذشته کفش های خود را آویخت.

 

*برگزاری اولین دیدارخانگی لسمانی ها در منطقه آزاد!

لسمان مروارید رشت دیدار ابتدائی خود را به ناچار در زمین فوتبال ساحلی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت – ، به دلیل ایرادهایی که کمیته برگزاری مسابقات از زمین فوتبال ساحلی "مجمتع مروارید خزر" محل دیدارهای خانگی لسمان گرفته است، دیدار ابتدائی نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت در زمین ساحلی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

ویشگائی مدیر اجرائی طرح های دریایی فرمانداری رشت و مسئول مجتمع مروارید خزر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار وارش اسپرت گفت: عدم وجود سکوهای بتنی و رختکن از مهمترین ایرادهای وارده است که مجموعه فرمانداری رشت در تلاش برای تجهیز محل دیدارهای خانگی تیم ساحلی لسمان می باشد و قطعا دیدار خانگی بعدی لسمان در مجتمع مروارید خزر برگزار خواهد شد.

 

*دعوت بازیکن لسمان به تیم ملی الف

بازیکن تیم ساحلی لسمان مروارید رشت به تیم ملی ایران دعوت شد.

به گزارش وارش اسپرت – ، سیدسینا حسینی بازیکن اهل نوار ساحلی شهرستان رشت که سابقه سه بازی ملی و یک گل ملی را در کارنامه دارد، به همراه محمد احمدزاده، فرید بلوک باشی، حسن عبدالهی، شهریار مژدهی از گیلان به تیم ملی دعوت شدند تا از روز جمعه لغایت یکشنبه در آکادمی ملی المپیک زیر کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی تمرین کنند.