*اخبار تیم های فوتبال پایه داماش گیلان

به دلیل عدم هماهنگی و عدم حضور به موقع تیم نوجوانان داماش گیلان در ساعت برگزاری بازی روز 4 بهمن با تیم سپاهان ، این بازی از سوی فدراسیون 3 بر صفر به سود سپاهان اعلام شد که اعتراض رسمی باشگاه داماش را در پی داشت.همچنین بازی روز پنجشنبه تیم ها نوجوانان داماش گیلان و برق شیراز در استادیوم عضدی به علت بارش برف لغو شد.

تیم فوتبال جوانان داماش گیلان نیز که هفته قبل در اصفهان در مقابل ذوب آهن شکست خورده بود، عصر امروز در رشت میزبان تیم شموشک نوشهر بود که در پایان توانست با نتیجه 3 بر 2 بر حریف مازنی خود پیروز شود تا به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند.

 

*تیم فوتبال بزرگسالان داماش گیلان

تیم فوتبال داماش گیلان که فردا به مصاف شهرداری یاسوج میرود،ظهر امروز آخرین تمرین خود را در استادیوم عضدی رشت برگزار کرد.داماش در این مسابقه هم 4 غائب خواهد داشت! علی نظیفکار و سید علی حسینی به علت سه اخطاره بودن در بازی فردا حضور نخواهند داشت و هادی سهرابی و هاملت میختاریان نیز به دلیل مصدومیت در این بازی غائب خواهند بود. داوری بازی فردا بر عهده امید سعیدفر خواهد بود.این مسابقه از ساعت 14 فردا یکشنبه 17 آذر در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار میشود.

 

*تیم والیبال داماش گیلان

تیم والیبال داماش گیلان بالاخره به رشت مشرف شد(!) این تیم عصر دیروز اولین تمرین خود را در سالن کارگران برگزار کرد و روز چهارشنبه از ساعت 17 در همین سالن به مصاف ارتعاشات صنعتی خواهد رفت.این برای اولین بار در فصل جدید است که داماش در رشت از یک تیم پذیرایی خواهد کرد. تمرینات تیم والیبال داماش در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در دو نوبت ساعت 12 و 17:30 برگزار خواهد شد و در روز سه شنبه نیز تنها تمرین بعد از ظهر را برگزار خواهد کرد.هنوز تکلیف حضور بانوان برای تماشای مسابقه مشخص نشده و در جلسه قبل از بازی شورای تامین این مورد نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

*مرتضی شیاری در باریج اسانس!

طبق شنیده های ما مرتضی شیاری بازیکن فصل قبل تیم والیبال داماش گیلان از بازیهای آینده در تیم باریج اسانس کاشان ، پدیده این فصل از رقابتها حضور خواهد داشت. با این تفاسیر به نظر میرسد پیوستن این بازیکن در نیم فصل دوم به تیم والیبال داماش رشت تنها یک شایعه باشد!

 

:

 

*انتخابات هیئت والیبال گیلان

بالاخره پس از مدت ها قرار است هیئت والیبال استان رسما رئیس داشته باشد! بر این اساس قرار است انتخابات هیئت در روز چهارشنبه 20 بهمن انجام پذیرد. به نظر میرسد دکتر سمیعی سرپرست فعلی هیئت والیبال از شانس زیادی برای بدست آوردن این پست برخوردار باشد.

 

*کانون هواداران داماش گیلان

همانطور که قبلا هم خبر داده بودیم کارت های کانون هواداران باشگاه داماش گیلان آماده شده است و تمامی هوادارانی که از طریق اینترنتی و یا حضوری ثبت نام کرده اند با دو قطعه عکس میتوانند با مراجعه به روابط عمومی باشگاه داماش گیلان نسبت به دریافت کارت خود اقدام فرمایند.سراوانی رابط عمومی باشگاه داماش در همین ارتباط گفت: " برای عضویت در کانون مزایایی را در نظر گرفتیم که در اولین مرحله کلیه کسانی که این کارت را به همراه دارند میتوانند در بازی روز چهارشنبه والیبال به صورت رایگان وارد سالن شوند."

همچنین طبق هماهنگی هایی که صورت دادیم قرار است فرمهای عضویت در روز بازی فوتبال و همچنین والیبال در بین هواداران توزیع شود.