به گزارش وارش اسپرت بخشی از هزینه های داماشی ها که به دلیل مشکلات مالی با یک دستگاه اتوبوس عازم سفر شدند را الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان پرداخت می کند .

 

استعفای 3 تن از اعضای هیات امنای باشگاه داماش گیلان

ساعتی قبل امیر عابدینی از استعفای 3 تن از اعضای هیات امنای باشگاه داماش خبر داد.

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در این خصوص گفت: آقایان پورمختار، جعفرزاده و واعظ آشتیانی اعضای محترم افتخاری هیات امنا باشگاه داماش گیلان که پیش از این عضو رسمی هیات مدیره نبودند و مسئولیتی نداشتند با استعفا از هیات امنا عملا عدم همکاری خود را با آقای قویدل اعلام کردند.

وی افزود: این بزرگواران کمافی السابق حمایت معنوی خود را از باشگاه داماش گیلان دریغ نخواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان افزود: جناب آقای جعفرزاده نماینده محترم رشت در این مدت آنچه که ضرورت داشت که یک نماینده برای هنجارسازی در ورزش برای جوانان شهرش انجام دهد، پیشتاز بوده و خواهد بود.

عابدینی در پایان گفت: اینجانب به عنوان مدیر عامل باشگاه داماش از حضور این عزیزان همیشه در کنار خویش بالیده ام و افتخار می کنم.

 

امیدهای داماش نرفتند…

تیم فوتبال امید داماش گیلان به شیراز نرفت !

به گزارش وارش اسپرت در حالی که تیم فوتبال امید داماش گیلان در شرایط نابسمان خود در جدول لیگ برتر امیدها روز شنبه باید دیداری را در شیراز برگزار می کرد، به دلیل مشکلات مالی و بی توجهی مالک باشگاه به این شهر اعزام نشد!

اعضای امیدهای داماش گیلان از ظهر تا شامگاه روز گذشته در باشگاه داماش به انتظار این بودند تا هزینه های سفر آنها تامین شود اما با عدم تامین هزینه اعزام ، اعضای این تیم به منازل خود برگشتند .

اگرچه الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان شب گذشته و در برنامه تلویزیونی شبکه باران اعلام کرد که هزینه های اعزام امیدهای داماش به این سفر را پرداخت می کند اما به دلیل نبود زمان کافی برای هماهنگی ها و تامین هزینه کامل ، این سفر به طور کامل لغو شد !

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید