داماشی ها سه شنبه در زمین مصنوعی شیراز تمرین سبکی را انجام می دهند تا بیشتر با شرایط آب و هوایی شیراز آشنا شوند.

 

*چاوشی،حاجتی و روباریان مصدومان داماش

افشین چاوشی که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا چند روزی را در تمرینات شرکت نمی کرد، از یکی دو روز قبل نرم دویدن را آغاز کرده است هرچند او همچنان شرایط بازی را ندارد.

مصطفی حاجتی نیز به دلیل مصدومیت از زانو ، بازی داماش در مقابل فجرسپاسی را از دست داده است اما گفته می شود وی به بازی هفته آینده با سایپای البرز از هفته بیست و یکم لیگ برتر خواهد رسید.

همچنین حسن رودباریان ستاره هفته های پایانی نیم فصل اول چند هفته ای است که از ناحیه کمر دچار مصدومیت جدی شده و تحت درمان قرار گرفته است. اخبار حاکی از آن است که این امکان وجود دارد مصدومیت باتجربه داماشی ها به این زودی ها بر طرف نشود! وارش اسپرت سعی می کند در روزهای آتی جزئیات بیشتری را از مصدومیت های بازیکنان بر روی خروجی سایت قرار بدهد.

 

*جهانبازی داور فجرسپاسی – داماش گیلان

دیدار حساس فجرسپاسی و داماش گیلان در چارچوب مرحله یک چهارم جام حذفی را یداله جهانبازی با کمک های سعید زارع و مهدی ناصحی سوت خواهد زد. جمشید محمدی داور چهارم و ایرج نظری ناظر داوری این دیدار است . این بازی از ساعت 14 روز چهارشنبه در استادیوم دستغیب شیراز برگزار می شود .

 

*حلافی تنها محروم داماش

سعید حلافی که در نیم فصل از تیم نفت آبادان به تیم داماش گیلان آمده است در دیدار با فجرسپاسی در جام حذفی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند. حلافی در تیم نفت آبادان دو اخطاره شده بود و به همین دلیل در مرحله یک چهارم نهایی محروم است.

 

*احتمال کاپیتانی نظیف کار در بازی با فجر

محمدرضا مهدوی کاپیتان اول داماش که بعد از درمان سطحی مصدومیت قدیمی خود ، به این دیدار می رسد ولی این احتمال وجود دارد که کادرفنی از ابتدا از وی استفاده نکند. در صورت بازی نکردن محمد رضا مهدوی و غیبت افشین چاوشی و مصطفی حاجتی در این بازی ، بازوبند کاپیتانی داماش شهرباران به احتمال بسیار به علیرضا نظیف کار خواهد رسید؛ همچنین مرتضی ابراهیمی ، کاپیتان سابق پگاه گیلان هم یکی دیگر از گزینه های بستن بازوبند کاپیتانی داماش است .

 

*امیدهای داماش باز هم باخت!

امیدهای داماش در ادامه ی نتایج ضعیف خود و بعد از برد خفیف هفته قبل در رشت، در هفته هفتم از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور با نتیجه سه بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در زمین صفائیه اصفهان ، متحمل سنگین ترین باخت فصل خود شد.

امیدهای داماش با یک برد و دو مساوی و در حالی که تنها دو بار آن هم هفته گذشته موفق به گلزنی شدند ، در پایان هفته هفتم پنج امتیازی هستند.

مسلما انتظار جامعه فوتبالی گیلان از تیم امید داماش گیلان آن هم در حالی که از هفته ها پیش از آغاز فصل تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده بود بیش از این است و این نتایج اسف بار به هیچ وجه قابل قبول نیست . علی احمدی صفت هم چنان نتوانسته است تیم را به رویه مناسبی برساند و بهتر است مدیریت باشگاه و مسئولین تیم پایه هر چه زودتر فکری به حال تیم امید داماش کنند تا ناچار نباشیم سال آینده در لیگ یک امیدها بازی کنیم !

 

*هادی محمدی و حسن زاده سهمیه داماش گیلان در تیم ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران

هادی محمدی (دفاع وسط) و مسعود حسن زاده (مهاجم) دو بازیکن جوان داماش گیلان به همراه 39 بازیکن دیگر به تیم ملی ارتش جمهوری استلامی ایران دعوت شده اند و باید تمرینات خود را از روز دوشنبه ۱۸ دی و از ساعت ۱۰ صبح زیر نظر کادر فنی در کمپ تیم های ملی پیگیری می کنند. اردوی فوق تا ۲۰ دی ادامه دارد.

گفتنی است در کادر فنی تیم فوتبال ارتش علیرضا منصوریان (مدیر فنی) ، علی روزبهانی (سرمربی ) و جواد مقدسی (مربی) حضور دارند. این اردو جهت آمادگی بیشتر در مسابقات انتخابی جام جهانی ارتش است که از ۲۴ بهمن تا ۲ اسفند در کشور عمان برگزار می شود.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید