علی نظرمحمدی مدیر تیم های پایه داماش شد

مدیران تیم های پایه و امور فرهنگی باشگاه از سوی مدیرعامل داماش گیلان تعیین شدند.

به گزارش وارش اسپرت طی حکمی از سوی امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ، علی نظرمحمدی(دروازه بان سابق داماش گیلان)  به عنوان مدیر تیم های پایه این باشگاه منصوب شد.
همچنین در حکمی جداگانه مرتضی صالحی(بازیکن پیشین والیبال داماش گیلان) به عنوان مدیر امور فرهنگی باشگاه داماش گیلان برگزیده شد.

 

عابدینی کماکان مدیرعامل داماش

به گزارش وارش اسپرت ، عصر روز دوشنبه خبری بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا از قول فدراسیون و مسئول سازمان لیگ قرار گرفت که براساس آن برکناری عابدینی و انتصاب طباطبایی مورد تائید قرار گرفت اما ساعتی بعد علی کاظمی دبیر سازمان لیگ با تکذیب این خبر به فارس گفت : قویدل مالک این باشگاه نامه‌ای به سازمان لیگ زده است و هادی طباطبایی را به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی کرد اما برای تغییر مدیرعاملی باشگاه تشریفات قانونی خاص باید طی شود. به همین دلیل هم من نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زدم و از فدراسیون در این مورد استعلام گرفتم.
وی ادامه داد: پاسخی که فدراسیون فوتبال به استعلام من در این مورد بدهد، تعیین کننده خواهد بود. بنابراین باید مقررات در این زمینه اجرا شود.

 

قویدل آمد و رفت!

شهرام قویدل بعد از ظهر امروز در باشگاه داماش گیلان حاضر شد و برای دقایقی کوتاه با امیر عابدینی به گفتگو پرداخت .

به گزارش وارش اسپرت ، در حالی که شهرام قویدل طی روزهای گذشته و امروز اعلام کرده بود که روز دوشنبه با پول و به همراه هادی طباطبایی به باشگاه داماش خواهد آمد تا ضمن پرداخت مطالبات بازیکنان امور باشگاه را در اختیار بگیرد ، عصر امروز پس از گفتگویی 15 دقیقه ای با امیر عابدینی باشگاه را ترک و به تهران برگشت .
قویدل پس از این نشست در دو اظهار نظر متفاوت ابتدا اعلام کرد که فردا با پول در باشگاه حاضر خواهد شد و در اظهار نظر دیگری اعلام داشت که قوه قضائیه و فدراسیون باید تکلیف او را مشخص کنند و به باشگاه نمی آید.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید