وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه دوشنبه 3 آذر از باشگاه داماش گیلان را می توانید در این مطلب مطالعه فرمائید.

 

اعزام داماش شهرباران به شهر آفتاب تابان

تیم داماش گیلان برای بازی با فولاد یزد، به این شهر اعزام شد.

به گزارش وارش اسپرت، داماش گیلان ساعت 14 روز یکشنبه ابتدا از طریق زمینی رشت را به تهران و سپس با پرواز ساعت 20 تهران-یزد عازم این شهر شدند و حدود ساعت 23 در هتل صفائیه یزد اسکان پیدا کردند .
همچنین داماشی ها ظهر دوشنبه تمرین سبکی را در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار می کنند تا آماده این دیدار بشوند.

 


*عدم ثبات در کادرفنی داماش / جدایی خباز از کادرفنی داماش گیلان

مهدی خباز از ادامه فعالیت در کادرفنی داماش گیلان انصراف داد.

به گزارش وارش اسپرت، مهدی خباز که پس از هفته دوم این فصل با نظر مساعد سرمربی داماش به جمع کادرفنی اضافه شده بود، بعد از چهار هفته فعالیت به دلایل نامعلوم از ادامه فعالیت انصراف داد! خباز بعد از دیدار داماش برابر راهیان در هفته چهارم هم چنین تصمیمی گرفته بود که پس از صحبت با عوامل تیم از تصمیم خود منصرف شده بود.

لازم به ذکر است باشگاه داماش گیلان از ابتدای فصل تا اکنون علاوه بر تغییر در سرمربیگری داماش ، با علی رجبی نیا ، قاسم محب الاسلام هم به دلایل مختلف قطع همکاری کرد. 

 

*داماش با چهار مصدوم برابر فولاد یزد

چهار بازیکن داماش برابر فولاد یزد غایب هستند.

به گزارش وارش اسپرت، علاوه بر میلاد قربان زاده، محمد دادرسی ، حامد پورعمرانی که چند هفته ای است که به دلیل مصدومیت نمی توانند داماش را همراهی کنند ، خبر رسیده است که مهدی کیانی هم به دلیل کشیدگی همسترینگ به جمع مصدومین اضافه شده است.

همچنین افشین چاوشی که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است، گفته می شود به صلاحدید کادرفنی تا پایان نیم فصل اول مورد استفاده قرار نمی گیرد و کادرفنی تمرینات ویژه ای برای این مهاجم کهنه کار فوتبال رشت در نظر گرفته است تا بعد از رسیدن به اوج آمادگی در ترکیب قرار بگیرد.

لازم به ذکر است هادی سهرابی ، محمد رستمی ، سعید قدمی و حسن نجفی به دلیل مصدومیت های جزئی یا مرخصی فقط یک جلسه با داماش تمرین کردند.

  

*بازیکن داماش به جرگه متاهلین پیوست

حسن نجفی به جرگه ی متاهلین اضافه شد.

به گزارش وارش اسپرت، بازیکن 27 ساله داماشی ها که در این فصل به داماش پیوسته است، در روزهای اخیر جشن عقد خود را برگزار کرد.

وارش اسپرت به نیابت از هواداران داماش گیلان این وصلت فرخنده را به حسن نجفی و همسرش تبریک عرض می کند.