*نظیف کار مهمان برنامه نود

به گزارش وارش اسپرت، علیرضا نظیف کار مدافع داماش گیلان مهمان برنامه تلویزیونی نود امشب (دوشنبه) خواهد بود .

 

لیست مازاد تکذیب شد!

باشگاه داماش اعلام کرد نام افشین چاوشی در لیست مازاد نیست.

به گزارش وارش اسپرت روز گذشته خبری به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه داماش گیلان در خصوص حضور افشین چاوشی در لیست مازاد، توسط خبرگزاری اوج نیوز منتشر شد که این خبر توسط روابط عمومی باشگاه داماش گیلان تکذیب شد. علی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش ضمن تکذیب این خبر عنوان کرد که تا این لحظه هیچگونه لیستی از بازیکنان مازاد وجود ندارد و هر نوع لیستی از سوی باشگاه داماش اعلام خواهد شد.

پیش از این افشین ناظمی نیز وجود این لیست را تکذیب کرده بود.

 

*تمرین داماش در استادیوم عضدی

تمرین عصر دوشنبه داماش در استادیوم عضدی رشت برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت، تمرین عصر دوشنبه 6 آبان از ساعت 16:30 در چمن مصنوعی استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است طی هفته های اخیر با سخت گیری های هیات فوتبال گیلان، داماش اکثر تمرینات خود را در زمین صنایع شیر (پگاه) یا سردارجنگل انجام داده است و تنها در هفته یک یا دو جلسه از تمرینات را در استادیوم عضدی انجام میدهد.

 

ساعت و مکان برگزاری مراسم سومین روز درگذشت پدر هادی و حامد طباطبایی

به گزارش وارش اسپرت، مراسم سومین روز درگذشت زنده یاد جعفر طباطبائی پدر هادی و حامد طباطبایی روز سه شنبه هفتم آبانماه ساعت 14:30 الی 16 مسجد الجواد لاکانی برگزار می شود.

 

ابوالفضل حاجی زاده تنها محروم داماش در برابر مس

به گزارش وارش اسپرت، ابوالفضل حاجی زاده به دلیل سه اخطاره شدن در بازی برابر مس کرمان داماش را همراهی نخواهد کرد.

لازم به ذکر است، هادی سهرابی، ابوذر رحیمی و محمد آبشک نیز دو اخطاره هستند و در صورتی که در بازی برابر مس کرمان اخطار دریافت کنند از دیدار برابر سایپا محروم خواهند شد.

 

نخستین پیروزی نوجوانان داماش، پرگل رقم خورد

در هفته سوم از رقابتهای لیگ قهرمانی نوجوانان کشور روز گذشته تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان در ورزشگاه پوریای ولی شهر تالش به دیدار شهرداری تالش رفت که در یک بازی برتر توانست به نتیجه 6-2 به پیروزی برسد.

به گزارش وارش اسپرت، گلهای این دیدار را داوود الله پور 2 گل و آیت رضازاده –حسین امینی- رضا پاکیزه –مصطفی دلیلی هر کدام 1 گل به ثمر رساندند.

تیم نوجوانان داماش گیلان با این پیروزی در رده چهارم جدول قرار گرفت . تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان در هفته چهارم لیگ قهرمانی نوجوانان کشور در روز 5شنبه مورخه 09/08/92 ساعت 15 عصر در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار تیم شهرداری لاهیجان میرود .

 

امیدها همچنان ناکام در کسب پیروزی

در هفته پنجم از رقابتهای لیگ برتر امیدهای کشور ، تیم فوتبال امید داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار نفت اهواز رفت که در پایان بازی به نتیجه مساوی دست یافت .

به گزارش وارش اسپرت، تیم امید با این تساوی با 3 امتیاز در جای دهم جدول یازده تیمی لیگ برتر امیدهای کشور قرار گرفت. تیم فوتبال امید داماش گیلان در هفته ششم روز جمعه 10/08/92 ساعت 15 عصر در اصفهان به دیدار ذوب اهن اصفهان می رود .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید