داماش گیلان در دیدار تدارکاتی به مصاف شهرداری آستارا می رود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در راستای آماده سازی داماش شهر باران برای ادامه رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، این تیم طی دیداری تدارکاتی ظهر روز یکشنبه در استادیوم سردارجنگل به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت.

شهرداری آستارا هم که به تازگی موفق به صعود از دور مقدماتی رقابت های لیگ سه شد، خود را برای مرحله نهایی این مسابقات که به زودی آغاز می شود، آماده می کند.

بازیکنان داماش گیلان که امروز از ساعت 11 الی 13 در زمین شهرداری رشت واقع در میدان امام حسین تمرین کردند و فردا (جمعه) نیز از ساعت 11 در استادیوم سردارجنگل تمرین می کنند. 

خبرها حاکیست که تمامی مصدومان داماش گیلان به غیر از مجید خدابنده لو که پیش از شروع فصل مصدوم شده بود و امیرحسین دهقان که به تازگی عمل رباط صلیبی پا انجام داده است، حداکثر تا هفته دوم دور برگشت، کاملا آمادگی حضور در میدان را خواهند داشت.

لازم به ذکر است، مجید خدابنده لو، عباس کندل، سعید باقرپسند و محمد طالبی که دوران بازپروری پس از مصدومیت را طی می کنند، هم اینک در تمرینات حضور دارند.

داماش گیلان در چهارچوب هفته چهاردهم و نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این رقابت ها، از ساعت 14 روز یکشنبه 9 دی در رشت پذیرای ایرانجوان بوشهر خواهد بود.