new_ سه بازیکن از داماش جدا شدند

با پایان نیم فصل اول ،جهانگیر عسگری ، بوباکر کبه و ملو داسیلوا  با دریافت رضایت نامه خود از داماش جدا شدند.لازم به ذکر است بوباکر کبه با امضا قراردادی به استقلال تهران پیوست.

همچنین به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، احتمالا دو بازیکن دیگر از داماش جدا خواهند شد.

 

*تمرین ریکاوری داماشی ها، غیبت بدون اطلاع آبشک و عسگری

عصر دیروز (دوشنبه) از ساعت 16 تمرین ریکاوری داماشی ها در استادیوم عضدی رشت پیگیری شد.

به گزارش وارش اسپرت، در این تمرین بازیکنانی که در بازی با مس کرمان وارد زمین شده بودند بعد از تمرین سبکی محل تمرین را ترک کرده و مابقی بازیکنان مدت زمان بیشتری را تمرین کردند. از نکات جالب توجه تمرین امروزمی توان به غیبت محمد آبشک و جهانگیر عسگری بازیکنانی که خواهان جدایی از داماش در نیم فصل هستند اشاره کرد که به گفته ی سرمربی تیم بدون هماهنگی با او غیبت کردند!

تمرین روز سه شنبه داماش از ساعت 14:30 در زمین صنایع شیر ایران-پگاه پیگیری خواهد شد.

 

*سروش نیا اخراجی داماش در بازی با مس کرمان!/ سهرابی سه اخطاره شد

سروش نیا، در بازی با مس از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش وارش اسپرت، رسول سروش نیا بازیکنی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. این اخراج که در هیچ سایت و خبرگزاری ذکر نشده است، در دقایق پایانی به دلیل تکلی بر روی پای بازیکن مس صورت گرفت انجام گرفت.

همچنین هادی سهرابی با کارت زردی که دریافت کرد سه کارته شد و در بازی با سایپا نمی تواند داماش را همراهی کند.

 

*مصدومیت ، دلیل غیبت کاپیتان در بازی با مس

کاپیتان داماش به دلیل مصدومیت در دیدار برابر مس غائب بود.

به گزارش وارش اسپرت محمدرضا مهدوی که با داماشی ها به کرمان رفته بود در تمرین روز قبل از مسابقه از ناحیه انگشت پا با مصدومیت مواجه شد و نتوانست داماشی ها را در بازی با مس کرمان همراهی کند. .همچنین طبق آخرین خبرهای رسیده این مصدومیت هنوز کاملا برطرف نشده است و احتمال بازی کاپیتان داماشی ها در مقابل راه آهن نیز کم است.

 

*پرداخت بخشی دیگر از قرارداد داماشی ها

بخشی از قرارداد اعضای تیم پرداخت شد.

به گزارش وارش اسپرت ، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان بعد از بازی مس کرمان بخشی از قرارداد بازیکنان ، کادرفنی و کادر پزشکی داماش را پرداخت کرد. گویا این پرداخت ها توسط مبلغی بود که بابت ترانسفر جهانبخش به تیم نایمخن هلند به باشگاه داماش گیلان رسیده است.

 

*سعید مرتضوی رباط پاره کرد!

مهاجم جوان داماش با مصدومیتی جدی مواجه شد.

به گزارش وارش اسپرت، مهاجم جوان و آقای گل سابق لیگ امیدهای کشور متاسفانه به دلیل پارگی رباط صلیبی پا، چند ماهی را از میادین دور خواهد بود.

 

*صحبت های اولیه نزهتی و داماشی ها

پویا نزهتی در آستانه پیوستن به داماش درنیم فصل است.

به گزارش وارش اسپرت،هافبک-مهاجم لشت نشائی نفت تهران که از وضعیتش در نیم فصل ناراضی است در آستانه ی پیوستن به تیم داماش گیلان است.

طبق شنیده ها که یکی از اعضای کادرفنی داماش مذاکرات اولیه و موفقیت آمیزی با این بازیکن گیلانی انجام داده است تا در صورت مهیا شدن شرایط به داماش بپیوندد. شایان ذکر است، نزهتی در ابتدای فصل هم تمایل زیادی برای پیوستن به داماش داشت که مشکلات شدید مالی این باشگاه گیلانی مسیر نزهتی را از رشت به تهران تغییر داد.

 

*دیدار سفیر ایران در هلند با لژیونر گیلانی نایمخن

علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی شاغل در لیگ هلند با سفیر ایران در سفارت هلند دیدار کرد.

به گزارش وارش اسپرت، سفیر ایران در هلند در گفتگو با جوان رعنای گیلانی ، برای حضور در استادیوم و مشاهده بازی های جهانبخش ابراز علاقه نشان داد.

 

*داربی جوانان در هفته اول

تیم جوانان داماش گیلان در هفته ی نخست مسابقات لیگ برتر جوانان کشور به مصاف جوانان ملوان انزلی خواهند رفت.

به گزارش وارش اسپرت، این دیدار از ساعت 14:15 دقیقه روز چهارشنبه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد. داربی داماش ، ملوان در رده نوجوانان و امید هم در هفته اول مسابقات لیگ برتر پایه ها انجام شد.

لازم به ذکر است وارش اسپرت در صورت مهیا بودن شرایط گزارش لحظه به لحظه این دیدار را به صورت آنلاین بر روی سایت قرار دهد.