new*توافق داماش با گل زن الگیلانوی فصل قبل

از گوشه و کنار باشگاه داماش به گوش می رسد که جهانگیر عسگری در شرف برگشت به تیم سابقش است و اگر اتفاق خاصی نیافتد فصل بعد او را در لباس داماش خواهیم دید.

 

* عابدینی در رشت

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان صبح سه شنبه به رشت خواهد آمد .

به گزارش وارش اسپرت ، امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان صبح سه شنبه به رشت خواهد آمد تا با بازیکنان تیم نشستی را برگزار کند .

وی در این نشست با تمامی بازیکنان مورد نیاز باشگاه درخصوص تمدید قرارداد آنها صحبت خواهد کرد.

 

*آنها که می روند و می مانند

نام دو بازیکن از لیست داماش خارج شد .

به گزارش وارش اسپرت ، رسول سروش نیا و حسین کوشکی بازیکنانی هستند که رسما از لیست داماش خارج شدند وبه نظر می رسد حداقل دو بازیکن دیگر نیز از لیست داماش خارج شود .

همچنین طبق آخرین خبر تا این لحظه با حسن رودباریان ، میلاد فراهانی، امین متوسل زاده و ابوذر رحیمی برای تمدید قرارداد توافق شده است .

 

* زمان شروع تمرینات فعلا نامشخص

زمان شروع تمرینات داماش گیلان همچنان نامشخص است .

به گزارش وارش اسپرت ، در حالی که قرار بود تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان از روز دوشنبه 20 خردادماه آغاز شود ، به دلیل نامشخص بودن شرایط باشگاه و بازیکنان از این روز آغاز نشد تا زمان شروع در هاله ای از ابهام قرار بگیرد .

به نظر می رسد پس از حضور عابدینی در رشت و توافق با بازیکنان مورد نظر ، زمان آغاز تمرینات آماده سازی برای فصل آینده لیگ برتر نیز مشخص شود .

 

* ورود باشگاه داماش گیلان در انتخابات شوراهای اسلامی

باشگاه داماش گیلان با اعلام لیستی از کاندیداهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر رشت به انتخابات این دوره ورود کرد.

به گزارش وارش اسپرت ، اسماعیل حاجی پور ، محمد حسین شاه کوئی ، قربانعلی الماسخاله ، محمدرضا عابدی محزون ، محمد حسین واثق کارگرنیا ، رضا رسولی ، محمود باقری ، مرتضی احمدی سراوانی ، محمدرضا امیدظهور ، مصطفی زبردست و منوچهر جمالی یازده کاندیدایی هستند که در لیست اعلام شده باشگاه داماش گیلان حضور دارند .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید