*داماشی ها در استادیوم عضدی به مصاف داروسازی سبحان می روند

تیم داماش گیلان در سومین دیدار تدارکاتی خود با داروسازی سبحان رشت بازی می کند.

به گزارش وارش اسپرت، داماش گیلان از ساعت 18 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت به مصاف تیم داروسازی سبحان خواهد رفت. حضور هواداران برای مشاهده این مسابقه ی تدارکاتی بلامانع است.

 

*ثبت قرارداد کادرفنی و بازیکنان داماش تا پایان هفته ی جاری!

بعد از مدت های انتظار قرار شده است که قرارداد کادرفنی و تعدادی از بازیکنان داماش گیلان ثبت شود!

به گزارش وارش اسپرت، به دستور امیر عابدینی که از سوی قوه قضائیه حکم سر و سامان دادن به وضعیت باشگاه داماش را برعهده دارد، قرار شده است تا پایان هفته جاری حسین قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش قرارداد کادرفنی و تعدادی از بازیکنان داماش را در هیات فوتبال گیلان ثبت کند.

این در حالی است که در ماه های اخیر باشگاه داماش گیلان در بلاتکلیفی محض به سر می برد و از همین رو کادرفنی و بازیکنان داماش طی 45 روز گذشته، بدون قرارداد در تمرینات شرکت می کردند تا تیم فوتبال داماش گیلان پابرجا بماند.

 

*با رایزنی های ندیمی، استاندار گیلان هم پیگیر مشکلات داماشی ها شد

استاندار گیلان برای حل مشکلات تیم محبوب استان گیلان وارد عمل شد و قول هرگونه مساعدتی را برای کمک به داماش گیلان داد.

به گزارش اسپرت، بعد از رایزنی های ایرج ندیمی با مقامات سیاسی و قضائی کشور در روزهای اخیر، دکتر نجفی استاندار گیلان هم در تماس تلفنی با سرمربی داماش از مشکلات تیم داماش گیلان مطلع شد تا در روزهای آینده با سفر به تهران در راه حل مشکلات این باشگاه گام بردارد.
همچنین شنیده ها حکایت از خبرهای دیگری هم دارد که ترجیحا پس از نهایی شدن از سوی وارش اسپرت اطلاع رسانی می شود.

 

*بازیکنان جدید در تمرینات داماش گیلان

در یک هفته ی اخیر چند بازیکن جدید در تمرینات داماش حضور پیدا کردند.

به گزارش وارش اسپرت، آرمین رحیم زاده دروازه بان خمامی اسبق ملوان و گسترش فولاد تبریز، محمد رستمی هافبک دفاعی لشت نشائی اسبق تیم های ابومسلم مشهد و ملوان انزلی، محمد پورعمران هافبک لنگرودی اسبق تیم های سایپای البرز و صبای قم در تمرین داماشی ها حاضر شدند.

همچنین شنیده های وارش اسپرت حکایت از حضور مسعود میکائیلی مدافع رشتی سالهای اخیر داماش گیلان و پیکان تهران و امیر تیزرو مدافع کناری و رشتی اسبق تیم های گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت را دارد و احتمالا این بازیکنان در روزهای آینده در محل تمرین داماش حاضر می شوند.