خبرهای کوتاه تا سه شنبه 23 دی ماه از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب بخوانید.

 

*نیکخو با داماش به توافق نرسید

بازیکن سابق اتکا به دلیل مسائل مالی با داماش به توافق نرسید.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، علی نیکخو که تا پایان نیم فصل اول در اتکا گرگان توپ می زد که از چندی قبل خبر حضورش در داماش به گوش می رسید، پس از چند روز حضور در رشت به دلیل مبلغ پایین پیشنهادی باشگاه داماش با این تیم به توافق نرسید.

گفتنی است، این اتفاق در حالی رخ داد که وی با تیم پیشین خود یعنی اتکا با نیت پیوستن به داماش تسویه حساب مالی کرده و رضایت نامه اش را هم هم دریافت کرده بود.

 

*مالکی و گوهری در تمرینات داماش

دو بازیکن در تمرینات داماش تحت نظر کادرفنی قرار گرفتند.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، پژمان مالکی مهاجم صنعت نفت آبادان و حسین گوهری مدافع رودسری فصل گذشته سایپا شمال قائمشهر که سابقه حضور در تیم های صبا و پایه داماش و ملی ایران را دارد در تمرینات داماش حضور پیدا کردند.

بنابر خبرهای رسیده در صورت رضایتمندی کادرفنی داماش از مالکی و گوهری، این دو بازیکن به داماش می پیوندند.

 

*مهیار نوری در تلاش برای حل مشکل گذرنامه

مدافع جوان داماش برای خروج از کشور با مشکل گذرنامه رو به رو شد.

به گزارش وارش اسپرت –تارنمای هواداران داماش گیلان، مهیار نوری مدافع جوان داماش گیلان که برای اردوی تیم ملی امید ایران در سفر به ترکیه دعوت شده است با مشکل پاسپورت مواجه شده است و به همین علت با هماهنگی مربیان تیم امید هنوز به تهران سفر نکرده است.

طبق خبرها قرار است روز چهارشنبه رایزنی های لازم برای حل مشکل گذرنامه نوری انجام بپذیرد تا وی بتواند امیدهای ایران را همراهی کند.

 

*تمرینات داماش در استادیوم عضدی

تمرین روز چهارشنبه داماش در استادیوم عضدی برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرین روزچهارشنبه داماش از ساعت 14 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.

لازم به ذکر است، تمرینات داماش پس از بارش برف در آخر هفته گذشته از روز یکشنبه هر روز در چمن مصنوعی عضدی برگزار شده است.