وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه سه شنبه 24 تیرماه 1393 را در این مطلب مطالعه خواهید کرد.

 

* حضور مهرزاد رضایی و محمد رستمی در تمرینات داماش گیلان

مهرزاد رضایی و محمد رستمی بازیکنان جدیدی هستند که در تمرینات داماش شرکت می کنند.

به گزارش وارش اسپرت، مهرزاد رضایی که طی فصول 89-88 و 90-89،  در داماش گیلان حضور داشت بار دیگر در تمرینات این تیم شرکت می کند. رضایی که پست تخصصی او مدافع راست است، در دوران سرمربیگری فیروز کریمی و با کوچ اکثر بازیکنان بومی داماش، سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم را نیز داشته است.

همچنین محمد رستمی دیگر بازیکن جدیدی است که از امروز بعدازظهر (سه شنبه) به تمرینات داماش اضافه شده است. رستمی که سابقه بازی در ملوان را دارد، دو فصل گذشته را در باشگاه ابومسلم مشهد توپ می زد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

* حضور چهارتن از پیشکسوتان رشت در تمرین داماش / تنهایی: رشت تنها شهری است که تماشاگران هم در لیگ برتر و هم لیگ یک از تیمشان حمایت می کنند.

4 پیشکسوت فوتبال رشت در تمرین داماش حاضر شدند و حمایت خود از تیم را اعلام کردند.

به گزارش وارش اسپرت، مهندس مهدی تنهایی بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال رشت، علی بهارمست معاون عمرانی شهرداری و بازیکن اسبق سپیدرود و استقلال شهرداری رشت، کریم سرپرست از مربیان پایه رشت و معاون امورمالی شهرداری رشت و اکبر فرضی مدافع رشتی اسبق ملوان، چهار پیشکسوت فوتبال رشت بودند که با حضور در تمرین داماش گیلان در زمین پگاه دقایقی را با حاضرین صحبت و حمایت خود از تیم را اعلام کردند.

مهدی تنهایی بازیکن اسبق استقلال رشت با بیان اینکه این تیم ارثی بوده که از بزرگان به آنها رسیده و الان این ارث به بازیکنان حال داماش رسیده است، خطاب به اعضای تیم گفت: کاملا درک می کنم که در داماش چه مشکلاتی وجود دارد، اما شما با این وجود باید تمام تلاش خودتان را بکار بگیرید که این تیم سال آینده بار دیگر به لیگ برتر برگردد.

وی ادامه داد: شهر رشت تنها شهری است که هم در لیگ برتر و هم در لیگ یک تماشاگران به حمایت از تیمشون می آیند و استادیوم را لبریز می کنند و مطمئنا ما هم در ادامه راه هر کمکی که از دستمان بر آید دریغ نمی کنیم.

 

* ادامه تمرینات داماش گیلان / داماشی ها برای تمرین به ساحل رفتند

تمرینات داماش گیلان در روزهای اخیر در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت، علی رغم وضعیت مبهم باشگاه داماش و عدم ثبت قرارداد رسمی با بازیکنی جدید، تمرینات داماش گیلان طی روزهای اخیر در دو نوبت صبح و بعداز ظهر زیر نظر علی نظرمحمدی و دیگر اعضای کادرفنی دنبال می شود.

داماش گیلان صبح امروز به ساحل کاسپین رفت و تمرینات خود را در کنار دریا برگزار کرد. بازیکنان داماش فردا نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می کند اما روز پنجشنبه تنها یک جلسه تمرینی برگزار می کند و جمعه را هم تعطیل خواهند بود.

لازم به ذکر است، تمرینات بعداز ظهر داماشی ها طی روزهای گذشته هر روز از ساعت 18 در زمین صنایع شیر گیلان واقع در شهر صنعتی رشت برگزار شده است.

 

* تعطیلی تمرینات به خاطر بی پولی / خطر سقوط برای تنها نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت

تمرینات لسمان مروارید تعطیل شد تا این تیم بیش از گذشته خطر سقوط را احساس کند.

به گزارش وارش اسپرت، تمرینات تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید از حدود 10 روز پیش به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد تا این تیم با توجه به وضعیتش در جدول بیش از پیش خطر سقوط را احساس کند.

تمرینات تنها نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت در حالی تعطیل شده است که این تیم دو هفته دیگر با تیم صدرجدولی رودسر، داربی گیلان را برگزار می کند.

لازم به ذکر است، این تیم هیچ حامی مالی ندارد و تنها فرمانداری رشت از این تیم حمایت می کند.