دیار وارش: خبرهای کوتاه سه شنبه 26 مردادماه از باشگاه داماش گیلان را در ادامه این مطلب خواهید خواند.
 
*رونمایی از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان
سایت رسمی باشگاه داماش گیلان رونمایی شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، نسخه آزمایشی سایت جدید باشگاه داماش گیلان از روز گذشته به طور رسمی آغاز به کار کرد.
کاربران اینترنتی برای دسترسی به این سایت می توانند از طریق دو آدرس http://damashguilan.ir و http://damashguilan.com به این سایت مراجعه فرمایند و خبرهای منتشره از باشگاه داماش گیلان را مطالعه نمایند.
 


*آغاز دور جدید تمرینات داماش گیلان
دور جدید تمرینات داماش گیلان از امروز آغاز می شود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، داماشی ها که از روز یکشنبه هفته گذشته تا عصر شنبه هفته جاری اردویی یک هفته ای را در تهران برپا و دو بازی تدارکاتی نیز برگزار کرده بودند، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به استراحت پرداختند.
دور جدید تمرینات آماده سازی داماش گیلان برای رقابت های لیگ دو از ساعت 18:30 امروز (سه شنبه 26 مرداد) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت آغاز می شود.
طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، رقابت های لیگ دو  چهارشنبه 27 مرداد قرعه کشی و دور نخست آن از روز 9 شهریور 1395 آغاز می شود.   
 
*اسامی بازیکنانی که با داماش قرارداد بستند
نوزده بازیکن به طور رسمی با داماش گیلان قرارداد امضا کرده اند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تاکنون 19 بازیکن با داماش گیلان به طور رسمی قرارداد همکاری خود را منعقد نموده اند که اسامی آن ها به این شرح است: علیرضا نظیفکار (دفاع وسط)، محمد مختاری (دفاع وسط)، سامان نور محمدی (هافبک دفاعی)، مجید هوتن  (هافبک چپ)، سهرابی (هافبک وسط)، مسعود روزبهانی (هافبک دفاعی)، مجتبی فرهادی (دروازه بان)، حسین نظیری (هافبک وسط)، آرمین منفرد دوست  (دفاع راست)، بابک رمضانی  (دفاع و هافبک چپ)، کنعان طاهرنژاد (دفاع وسط)، احسان راستی  (دفاع و هافبک چپ)، حامد اکبری پور  (هافبک راست)، حسین گوهری (دفاع راست)، محمد همرنگ  (هافبک دفاعی)، حسن رمضانی (هافبک نفوذی)، سعید اسماعیل پور (هافبک وسط)، علی یونسی  (مهاجم)، شروین بزرگ (مهاجم).
همچنین توافق نهایی با حسام یعقوبی نیز انجام شده است و به زودی قراراست با وی قراداد همکاری امضا شود. علی تربره بازیکن 20 ساله فصل گذشته خونه به خونه بابل که از بازیکنان پایه ای سابق داماش گیلان هم بوده است و عملکرد خوبی را نیز در اردوی تهران داشت به احتمال فراوان قرارداد وی با داماش منعقد خواهد شد.