آخرین خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان تا ظهر پنجشنبه 26 خردادماه را در این مطلب بخوانید.

 

*صدای هواداران داماش به گوش مسئولان استان رسید 

طومار و نامه سرگشاده هواداران داماش گیلان به دست مسئولان عالی رتبه استانی رسید.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، نامه سرگشاده هواداران داماش گیلان خطاب به هیات مدیره هولدینگ امیرمنصور آریا و طوماری که توسط هواداران رشتی امضا شده بود، علاوه بر شرکت امیرمنصور آریا از طریق رایزنی های صورت گرفته به دست مقامات امنیتی، حراست استانداری و اداره کل ورزش و جوانان گیلان رسید تا صدای هواداران داماش به گوش مسئولان استانی برسد.

ضمنا خبرهای تایید نشده حکایت از برگزاری جلسه ای در عصر چهارشنبه در استانداری گیلان در مورد وضعیت مبهم باشگاه داماش دارد.

 

*مرغوب یا جهانپور ، کدام را باور کنیم؟!

در حالی که باشگاه داماش گیلان در اوج بلاتکلیفی قرار دارد اما زمزمه هایی در خصوص گزینه های سرمربیگری داماش برای فصل آینده این تیم شنیده می شود.

در حالی که در ابتدا از نام افشین ناظمی سرمربی سابق داماش و سپیدرود در فضاهای مجازی به عنوان سرمربی فصل آینده نامبرده می شد، مدیران میانی باشگاه داماش گیلان در هفته های اخیر در ظاهر گزینه اصلی سرمربیگری داماش گیلان در فصل آینده را مجید جهانپور مربی کهنه کار فوتبال رشت معرفی می کنند! اما از اطراف باشگاه داماش خبر رسیده است که اگر عبدالله مرغوب را سرمربی فصل آینده داماش دیدید زیاد تعجب نکنید!

به نوعی این پارادوکس ها بیشتر بیانگر سواستفاده از نام مربی با اعتبار فوتبال رشت است!

 

*آغاز به کار رسمی علی سراوانی در باشگاه داماش

مدیرروابط عمومی و رسانه باشگاه داماش گیلان رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، علی احمدی سراوانی که به دلایلی نامعلوم در پایان فصل 92-93 از سمت مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه داماش استعفا داده بود، در هفته های پایانی فصل گذشته به صورت محدود آغاز به کار کرد و در روزهای اخیر با شرکت در جلسه مدیران باشگاه داماش با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان رسما کار خود را به عنوان مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه باشگاه داماش گیلان استارتی دوباره زد.

لازم به ذکر است احمدی سراوانی حدود چهارده سال است که در تیم های پگاه گیلان و داماش گیلان سابقه فعالیت دارد و سردبیر روزنامه خزر می باشد.

 

*نظرمحمدی گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود

سرمربی سابق داماش گیلان گزینه اصلی سرمربی گری سپیدرود در فصل آینده است.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از خبرگزاری ایسنا، خبرهای رسیده از باشگاه سپیدرود حکایت از این دارد که علی نظرمحمدی سرمربی و دروازه بان اسبق داماش گیلان گزینه های اصلی سرمربیگری سپدرود در فصل آتی می باشد و مجید جهانپور ، امید هرندی ، علیرضا رخ چکا و محسن نصر در اولویت های بعدی قرار دارند.

لازم به ذکر است ، نظرمحمدی که سابقه سرمربی گری در لیگ برتر با داماش را دارد و در فصل گذشته هم در آستانه شروع مسابقات هدایت داماش را برعهده داشت برای فصل آینده از یک تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی پیشنهاد مربیگری(دستیار) دارد.

 

*تعطیلی لیگ برتر فوتبال ساحلی در ماه رمضان

لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در ماه رمضان تعطیل خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، بنابر اعلام کمیته برگزاری مسابقات، لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه تعطیل خواهد بود و مسابقات از بعد از ماه رمضان پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است ، لسمان مروارید خزر به عنوان تنها نماینده شهرستان رشت باید در هفته هشتم مسابقات در مجتمع مروارید خزر شهرستان رشت باید به مصاف تیم دریانوردان بوشهر برود.

 

 

 

 

عبدالله مرغوب، علی نظرمحمدی، داماش گیلان، مجید جهانپور، سرمربی داماش، سایت داماش، باشگاه داماش، خبرهای کوتاه داماش گیلان، لسمان مروارید رشت، فوتبال ساحلی، سپیدرود رشت، تارنمای هواداران داماش، وارش اسپورت، وارش اسپرت، varesh sport، damash،