*اردوی داماش لغو شد

اردوی چند روزه داماش در لواسان تهران منتفی شد.
به گزارش وارش اسپرت، در حالی که قرار بود تیم فوتبال داماش گیلان صبح پنجشنبه عازم تهران شود تا اردوی چند روزی ای را در منطقه لواسان برپا و دو بازی تدارکاتی برگزار کند، خبر رسید که این اردو منتفی و به
تاریخ دیگری موکول شد .

داماشی ها قراربود طبق برنامه روز شنبه با تراکتورسازی تبریز و روز دوشنبه با راه آهن تهران بازی کنند که با لغو اردو برگزاری این دو بازی نیز منتفی شد .

دلیل لغو اردو تاخیر در آغاز رقابت های لیگ برتر و تغییر برنامه تیم اعلام شد .

 

*حاجی زاده و کاردوست با داماش به توافق رسیدند

ابوالفضل حاجی زاده و رضا کاردوست با باشگاه داماش به توافق رسیدند .

به گزارش وارش اسپرت ، در حالی که اخباری مبنی بر جدایی قطعی ابوالفضل حاجی زاده از داماش منتشر شده بود این بازیکن با رشتی ها به توافق رسید و فصل آینده را هم در داماش خواهد بود .

همچنین رضا کاردوست هافبک رشتی فصل گذشته گهر درود نیز پس از توافق با داماشی ها قرارداد امضا کرد . شایان ذکر است کاردوست از روز سه شنبه و حاجی زاده از روز چهارشنبه در تمرینات داماش حاضر شدند.

 

* سهمیه زیر 23 سال تیم های لیگ برتری هم اضافه شد

سهمیه بازیکنان زیر 23 سال تیم های لیگ برتری به 9 نفر افزایش یافت .

به گزارش وارش اسپرت ، در حالی که قرار بود سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم های لیگ برتری در فصل جدید 20 بازیکن باشد ، با تصمیم جدید هر تیم می تواند 21 بازیکن بزرگسال داشته باشد .

همچنین لیگ برتری ها می تواند در فصل جدید با 9 بازیکن زیر 23 سال نیز قرارداد امضا کنند . پیش از این هر تیم می توانست 7 بازیکن در این رده سنی داشته باشد .

 

* کبه و رودباریان می آیند

بوبکر کبه مهاجم داماش و رودباریان دروازه بان داماش گیلان طی چند روز آینده به تیم اضافه می شوند.

به گزارش وارش اسپرت ، حسن رودباریان دروازه بان فصل گذشته داماش گیلان که برای فصل آینده نیز با رشتی ها به توافق رسیده طی چند روز آینده به تمرینات داماش اضافه خواهد شد . دلیل غیبت او مشکلات خانوادگی عنوان شده است .

همچنین بوبکر کبه مهاجم فرانسوی-بورکینافاسویی داماش گیلان که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد نیز قرار است طی چند روز آینده به تمرینات داماش اضافه شود .

شایان ذکر است درحال حاضر 19 بازیکن بزرگسال در لیست داماش حضور دارند و هر تیم می تواند نهایتا 21 بازیکن بزرگسال در لیست خود داشته باشد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید