تمرین روز چهارشنبه داماش گیلان

آخرین تمرین نوبت عصر داماش گیلان در لیگ برتر فصل جاری، از ساعت 18 چهارشنبه (امروز) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود . با فراخوان وارش اسپرت قرار است هواداران به شکل منسجم تری در این تمرین حضور داشته باشند .

 

داماشی ها با پیراهن سفید و تبلیغات جدید

طبق آخرین خبر از باشگاه داماش مقرر شده است بازیکنان داماش در دیدار هفته پایانی با لباس های یکدست سفید رنگ که تبلیغی جدید هم بر روی آن حک شده است به مصاف استقلال تهران بروند.

 

محرومیت 3 جلسه ای نظیف کار لغو شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته توسط بازیکنان لیگ برتری صادر کرد.

علیرضا نظیف کار بازیکن تیم داماش گیلان به دلیل اهانت به داوران مسابقه به 3 جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود و باشگاه داماش با ارسال نامه ای در خصوص سوابق مثبت این بازیکن در دیدارهای قبلی تیمش، درخواست اعاده دادرسی کرد. کمیته انضباطی پس از بررسی سوابق وی و بازبینی فیلم مسابقه، محرومیت وی را لغو و نظیف کار را پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. بنابر اعلام کمیته انضباطی این رای قطعی است و این بازیکن پس از پرداخت جریمه فوق مجاز به همراهی تیم خود خواهد بود.

 

عابدینی : از محجوب ضمانت بانکی خواسته ایم

به جز آن که خیلی خیلی بی‌پولیم، مشکل دیگری نداریم! وضعیت ما طوری است که ممکن است پس از پایان فصل، بازیکنانمان کرایه ماشین برای برگشت به منزل نداشته باشند. بدترین شرایط مدیریتی را در طول دوران ورزشی‌ام تجربه می‌کنم. وضعیت از این بدتر نمی‌شود.

عابدینی درباره وضعیت خریداران داماش هم گفت: یکی از خریداران جدی باشگاه محجوب است. او سه‌شنبه حرفی زد که استنباط کردم مشکل درست می‌کند ولی شب همان روز یکی از دوستان مشترک ما تماس گرفت و گفت که نگران نباشیم. حالا هم از او ضمانت بانکی خواسته‌ایم و او هم فکر می‌کند برای گرفتن تخفیف ضرورت دارد لابی‌هایی انجام دهد.

وی در خصوص دیدار برابر استقلال گفت : این بازی تشریفاتی است، اما به احترام استقلال و هوادارانش بازی خوبی انجام می‌دهیم تا هواداران از بازی لذت ببرند و آخر هم جشن بگیرند.

 

امید داماش به مصاف نفت اهواز می رود

تیم امید داماش گیلان در چارچوب هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور از ساعت 16 چهارشنبه 18 اردیبهشت در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان نفت اهواز است.

امیدهای داماش گیلان که در نیم فصل نخست این رقابت ها با نتایجی بسیار ناامید کننده در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته بود ،با نتایج نسبتا خوب نیم فصل دوم، هم اکنون با 23 امتیاز در رده هشتم جدول تیمی لیگ برتر امیدها قرار گرفته است و ماندگاری خود را تضمین کرده است .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید