زمان آخرین تمرین تیم های داماش و تراکتور پیش از رویارویی

زمان و مکان برگزاری آخرین تمرین تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت، آخرین تمرین تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز پیش از رویارویی در برابر هم عصر پنجشنبه 28 شهریور در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد که بر اساس آن ابتدا داماش گیلان از ساعت 16:30 و سپس تراکتوری از ساعت 18 تا ساعت 19 زمین را در اختیار خواهند گرفت.

دیدار تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی از ساعت 17:15 جمعه 29 شهریور در استادیوم شهید دکتر عضدی کلانشهر رشت برگزار خواهد شد.

 

غائبین داماش در دیدار برابر تراکتورسازی

چند بازیکن غائب داماش برای دیدار مقابل تراکتور مشخص شدند.

به گزارش وارش اسپرت، محمدرضا مهدوی کاپیتان اول داماش همچون چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت در دیدار داماش برابر تراکتور حضور نخواهد داشت. سعید حلافی، سعید قدمی و مصطفی حاجتی نیز دیگر مصدومین داماش را تشکیل می دهند که در این دیدار نمی توانند داماش را همراهی کنند. همچنین علیرضا نظیف کار نیز به دلیل سه اخطاره شدن دیگر غائب داماش در دیدار برابر تراکتورسازی خواهد بود.

لازم به ذکر است مصدومیت محمد آبشک تقریبا برطرف شده است و در صورت آمادگی بدنی و صلاحدید مربیان می تواند در دیدار برابر تراکتورسازی به میدان برود.

 

دیگر خبرهای کوتاه در ادامه مطلب

پنج بازیکن داماش در خطر محرومیت از بازی برابر راه آهن

پنج بازیکن داماش گیلان دو اخطاره هستند.

به گزارش وارش اسپرت هادی سهرابی، هادی محمدی، ابوذر رحیمی، روح الله سیف الهی و ابوالفضل حاجی زاده پنج بازیکن داماش گیلان هستند که دواخطاره هستند و در صورت دریافت اخطار از داور دیدار داماش گیلان- تراکتورسازی از حضور در بازی داماش برابر راه آهن محروم خواهند شد.

 

حق وردی داور دیدار داماش – تراکتور

تیم داوری دیدار داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت، دیدار تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز را تورج حق وردی با کمک حسین طالقانی و محمدرضا کناری قضاوت می کند. پیروز سیف اله پور داور چهارم و سعید بطحایی ناظر داوری این مسابقه خواهند بود. همچنین جهانی به عنوان نماینده کمیته انضباطی در این دیدار حضور می یابد.

 

مراسم سومین روز درگذشت محمد ذات پرور

مراسم سومین روز درگذشت محمد ذات پرور در مصلی رشت برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت، مراسم سومین روز درگذشته دکتر حاج محمد ذات پرور رئیس هیات وزنه برداری و پرورش اندام استان گیلان و از قهرمانان به نام پرورش اندام و وزنه برداری عصر پنجشنبه از ساعت 16 الی 18 در مصلی رشت برگزار خواهد شد .

 

انتظار از هواداران در یک دقیقه سکوت: طنین ذات پرور، روحت شاد

بنابر شنیده ها با هماهنگی های انجام شده قرار است پیش از شروع دیدار دو تیم داماش گیلان و تراکتورسازی به علت درگذشت استاد محمد ذات پرور از قهرمانان رشتی به نام پرورش اندام و وزنه برداری ایران یک دقیقه سکوت اعلام شود.

زیباست هواداران داماش گیلان که همواره به افتخارآفرینان ورزش، فرهنگ و تمدن رشت و استان گیلان احترام می گذارند، اینبار نیز با طنین انداز کردن شعار ذات پرور / روحت شاد باعث شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان ایشان باشند.

لازم به ذکر است، تعدادی از هواداران داماش قصد دارند تا با نصب پرده نوشته و بنر در دیدار داماش-تراکتور یاد و خاطره مرحوم محمد ذات پرور را گرامی دارند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید