*پیراهن ، لوگو و نوشته ی روی پیراهن ، داماشی می شود!

به گزارش وارش اسپرت با عدم انجام تعهدات از سوی شرکت تامین خودروی صدرا ، داماشی ها با پیراهن های طرح فصل گذشته خود در هفته سی و یکم لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

از سوی دیگر و به طور قطع دیگر نام و تبلیغ مربوط به شرکت صدرا بر روی پیراهن داماش حک نمی شود و چاپ شعار "داماش شهرباران" بر روی پیراهن این تیم رشتی نیز محتمل است.

شایان ذکر است هواداران داماش در هفته های قبل بارها درخواست هایی مبنی بر برگرداندن لوگو و پیراهن باشگاه به شرایط قبل از ورود شرکت صدرا را داشتند که به نظر می رسد در بازی با تراکتورسازی به این خواسته ی خود  خواهند رسید.
 

*جهانبخش از امروز در تمرینات…
 
به گزارش وارش اسپرت ،علیرضا جهانبخش تنها بازیکن گیلانی تیم امید ایران که با این تیم در تورنمت چهارجانبه قطر جام دوستی حضور داشت به رشت بازگشت .

جهانبخش با گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل نقش بسزایی در قهرمانی ایران در این مسابقات داشت. پدیده گیلانی این روزهای فوتبال کشور بامداد سه شنبه به ایران رسید و در آخرین تمرین آماده سازی داماش برای بازی با تراکتورسازی حضور پیدا می کند ، اما با توجه به خستگی حضور او در ترکیب و یا لیست 18 نفره داماش برای دیدار در مقابل نماینده تبریز در هاله ای از ابهام قراردارد .
 

*آخرین تمرین داماش قبل از بازی با تراکتورسازی

به گزارش وارش اسپرت ، بازیکنان و کادرفنی داماش که در سال جدید چهار جلسه تمرین را انجام داده اند ،عصر امروز(چهارشنبه) آخرین تمرین خود را در استادیوم شهید عضدی رشت از ساعت 17 پیگیری خواهد نمود.
 

*کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگزار نمی شود

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی داماش و تراکتورسازی به دلیل دیر رسیدن کاروان تیم تراکتورسازی به شهرباران های نقره ای برگزار نمی شود .
 
 
 
 
 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید