*اجرای "سکو" سی دقیقه پیش از آغاز لغو شد!

پخش برنامه تلویزیونی "سکو" که اختصاص به اتفاقات فوتبال گیلان دارد وهر پنجشنبه شب ساعت 11:15‌ از شبکه باران پخش می‌شود، هفته گذشته لغو شد. سکو که پربیننده‌ترین برنامه زنده شبکه استانی گیلان است ، در حالی روی آنتن نرفت که حتی مهمانان برنامه نیز در استودیو حضور داشتند! 
دلیل این اقدام سوال برانگیز در هفته ای که داماش نیز با حکم ناعادلانه کمیته انضباطی مواجه شده بود، گفتگوی زنده تلویزیونی با پروفسور سمیعی عنوان شد و این در حالی است که این گفتگوی تلویزیونی راس ساعت 12 به پایان رسید!

 

*حضور رودباریان در هاله ای از ابهام

حسن رودباریان دروازه بان با تجربه داماش که در بازی با فولاد به دلیل مصومیت از ناحیه ی کمر نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد ، هنوز هم مصدومیتش به طور کامل رفع نشده و این مسئله حضور او در بازی با آلومینیوم را در هاله ای از ابهام قرار داده است .

 

* مهدوی وچاوشی مصدوم ، سهرابی و ابراهیمی محروم!

کاپیتان مهدوی که در بازی با فولاد مصدوم شده بود، قادر به بازی در این دیدار نیست .پزشکان تیم در حال تلاشند تا کاپیتان داماش را به بازی با پیکان برسانند.

از طرفی افشین چاوشی در بازی دوستانه با شهرداری لنگرود از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است و تا دو هفته قادر به همراهی داماشی ها نیست.

همچنین هادی سهرابی که با دریافت کارت زرد در دیدار با فولاد سه کارته شد و مرتضی ابراهیمی که در دیدار برابر فولاد کارت قرمز دریافت کرد ، محرومان داماش در دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان خواهند بود .

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید