*امیدهای داماش با پیراهن های آستین کوتاه در سرمای زیر صفر تبریز!

تیم امید داماش گیلان در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر امیدهای کشور با پیراهن های آستین کوتاه در تبریز به میدان رفت!

به گزارش وارش اسپرت ، امیدهای داماش گیلان جمعه هفته قبل در حالی در سرمای زیر صفر تبریز به مصاف تراکتورسازی این شهر رفت که باید بگوئیم متاسفانه از پیراهن های آستین کوتاه در بازی و سرمای طاقت فرسا این شهر استفاده کرد!

سوال ما از مسئولین مربوطه این است که آیا به فرزندان خود هم در سرمایه ی زیر صفر و با پیراهن آستین کوتاه اجازه ی خروج از منزل می دهند؟! این در حالی است که امیدهای داماش در این فصل با کمترین امکانات (شما بخوانید بدون امکانات!) نتایج قابل قبولی کسب کردند که جای تقدیر دارد.

 

لازم به ذکر است که تیم امید داماش گیلان در هفته ی بیست و دوم و پایانی لیگ برتر امیدهای کشور باید به مصاف قهرمان زودهنگام لیگ برتر امیدها ، فجرشهید سپاسی شیراز برود. این دیدار در روز پنجشنبه 92/12/15 از ساعت 14 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد.

 

*درخواست سرمربی داماش برای دو بازی تدارکاتی در تهران

داماشی ها تصمیم دارند برای انجام دوبازی تدارکاتی به تهران سفر کنند.

به گزارش وارش اسپرت ، علی نظرمحمدی برای آمادگی بیشتر تیم خود در تعطیلات دو بازی دوستانه برابر سایپای البرز و نفت تهران در بازه ی زمانی 21 الی 24 اسفند در نظر گرفته است. با وجود مشکلات شدید مالی داماش به گوش می رسد مدیرعامل باشگاه با این درخواست موافقت کرده است و احتمالا داماشی ها برای انجام دو دیدار تدارکاتی اعزام تهران خواهند شد.

 

*تمرینات داماش طبق روال قبل در عضدی

تمرین روز یکشنبه داماشی ها در عضدی پیگیری می شود.

به گزارش وارش اسپرت ، تیم داماش طبق روزهای گذشته تمرینات خود را از ساعت 16:30 در زمین عضدی رشت پیگیری خواهد کرد و گفته می شود به احتمال فراوان تمرینات تا پایان هفته به همین منوال ادامه خواهد داشت.

 

*مدافع باتجربه داماش در کلاس مربیگری

مدافع باتجربه ی داماش که در آستانه ی 33 سالگی است در کلاس مربیگری شرکت خواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت ، مرتضی ابراهیمی آخرین بازمانده ی تیم استقلال رشت که در آستانه ی 33 سالگی است تصمیم دارد در کلاس مربیگری که در انزلی و به تدریس اردشیر پورنعمت آغاز شده شرکت کند.

مرتضی ابراهیمی سابقه ی بازی در استقلال رشت ، پگاه گیلان ، استقلال تهران ، سایپای البرز و مس کرمان را در کارنامه دارد و دو سال اخیر را هم در عضویت تیم شهر خود، داماش است.

 

* معصومه جهانچی سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتسال بانوان ایران شد

به گزارش وارش اسپرت ، معصومه جهانچی بازیکن و سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتسال بانوان ایران انتخاب شد.

لازم به ذکر است جهانچی سال ها پیراهن تیم ملی فوتسال بانوان کشور را به تن کرده است.