*دیدار تدارکاتی داماشی ها با شهرداری لنگرود

داماش گیلان در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری لنگرود می رود.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال داماش گیلان که در روزهای شنبه و یکشنبه تمرینات خود را در استادیوم شهید عضدی از ساعت 11 الی 13 برگزار کرد ، روز دوشنبه 20 آبان در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری لنگرود می رود. این دیدار از ساعت 15 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.

لازم به ذکر است شهرداری لنگرود در لیگ دو کشور حضور دارد و هدایت این تیم را غلامرضا توسلی بر عهده دارد.

 

*نوجوانان داماش با یک امتیاز از تبریز برگشتند

تیم نوجوانان داماش موفق شد با کسب یک امتیاز از تبریز به رشت برگردد.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان در هفته پنجم رقابت های لیگ نوجوانان در تبریز به مصاف شهرداری این شهر رفت که این دیدار در پایان و پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه سه بر سه خاتمه یافت.

بدین ترتیب نوجوانان داماش گیلان در پایان هفته پنجم با کسب 8 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به پور البرز در رده ی چهارم جدول جای گرفت. لازم به ذکر است نوجوانان ملوان انزلی و دخانیات رشت هر دو با سیزده امتیاز رده های اول و دوم را از آن خود کرده اند.

نوجوانان داماش گیلان یکشنبه 26 آبان از ساعت 15 در استادیوم عضدی به مصاف نوجوانان دخانیات رشت می روند تا داربی کوچک شهرباران را برگزار کنند.

 

* اردوی داماش در جزیره کیش

داماش برای برپایی اردو به جزیر کیش می رود

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال بزرگسالان داماش گیلان قرار است برای برپایی اردوی یک هفته ای از روز یکشنبه 26 آبان به جزیره کیش بروند.

 

* پیشکسوتان شهرداری رشت، مازندران را شکست داد

تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری رشت، پیشکسوتان مازندران را شکست داد.

به گزارش وارش اسپرت، بعد از ظهر امروز در دیداری تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری رشت به مصاف پیشکسوتان فوتبال مازندران رفت که توانست این تیم را با تک گل حسین مشکین زر شکست دهد.

 

*جوانان داماش میزبان آبادان

تیم جوانان داماش در هفته دوم سری مسابقات لیگ برتر جوانان کشور باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

به گزارش وارش اسپرت این دیدار از ساعت 14:15 روز سه شنبه 21 آبان در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود. لازم به ذکر است جوانان داماش در هفته اول برابر ملوان با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شدند.

 

* سالگرد زنده یاد ایرج زهرابی برگزار شد

روز شنبه بر مزار ایرج زهرابی مراسم کوچکی برای یادبود درگذشت این پیشکسوت فوتبال استان برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت، در این مراسم افرادی همچون مجید جهانپور ، غفور جهانی ، اسماعیل حاجی پور و … حضور پیدا کردند و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است، مدیرعاملی استقلال رشت و ریاست هیات فوتبال گیلان و … از جمله سوابق ورزشی ایرج زهرابی است.

مصاحبه وارش اسپرت به مناسبت سالگرد درگذشت ایرج زهرابی با پسر ایشان که مربوط به دو سال قبل می شود را می توانید با کلیک بر اینجا مشاهده فرمائید.