وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان تا شامگاه یکشنبه 26 مردادماه را می توانید در این مطلب مطالعه فرمائید.

 

* دیدار دوستانه ملوان و داماش لغو شد

دیدار دوستانه ای که قرار بود بین ملوان و داماش برگزار شود، لغو شد.

به گزارش وارش اسپرت، قرار بود تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان بعدازظهر یکشنبه (26 مرداد) در محل تمرین ملوان واقع در پادگان حسن رود دیداری دوستانه برگزار کنند که این مسابقه با انصراف ملوان لغو شد.

لازم به ذکر است، این مسابقه هفته گذشته هماهنگ شده بود و حتی ملوانی ها به دلیل اینکه بازی قرار بود در منطقه نظامی انجام شود، از داماشی ها لیست خواسته بودند تا هماهنگی های لازم برای حضورشان در محل مسابقه انجام شود اما طبق اخبار واصله ملوانی ها روز شنبه به دلایل نامعلوم انصراف خود را برای بازی با داماش اعلام کردند. به نظر می رسد عدم نتیجه گیری این تیم در سه دیدار ابتدایی لیگ برتر بی ارتباط با انصراف ملوانی ها نباشد.

 

دیگر خبرهای کوتاه در ادامه مطلب

* محب الاسلام مربی جدید دروازه بانان داماش گیلان

قاسم محب الاسلام به عنوان مربی جدید دروازه بانان داماش مشغول به کار شد.

به گزارش وارش اسپرت، قاسم محب الاسلام که سابقه کار به عنوان مربی دروازه بانان تیم های مس و نساجی قائمشهر را در کارنامه خود دارد، از سوی علی نظرمحمدی به عنوان مربی جدید دروازه بانان داماش گیلان انتخاب شد.
پیش از این و طی یک سال گذشته منصور قربانی عهده دار این مسئولیت بود که زحمات شایانی را در این پست انجام دادند.

 

* کمک مالی شورای بهدان به داماش گیلان

اعضای شورای روستای بهدان به تیم فوتبال داماش گیلان کمک مالی کردند.

به گزارش وارش اسپرت، اعضای شورای روستای بهدان که زیر نظر بخش سنگر شهرستان رشت است و شهرک صنعتی رشت در این منطقه فعالیت دارد با حضور در تمرین تیم فوتبال داماش گیلان مبلغی را با مساعدت و درخواست فرمانداری رشت برای گذران امور تیم به داماش کمک کردند!

در این حضور، تعدادی از اعضای شورای بهدان، مجد معاون فرماندار رشت و همچنین بخشدار سنگر حضور داشتند.
لازم به ذکر تمرینات داماش گیلان از ابتدا و طی 50 روز گذشته در زمین پگاه واقع در شهرک صنعتی رشت برگزار شده است.

 

* حسینی به تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شد

سینا حسینی به اردوی تیم ملی ب فوتبال ساحلی دعوت شد.

به گزارش وارش اسپرت، سینا حسینی بازیکن تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید رشت به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شد و باید خود را به مربیان این تیم معرفی کند. تیم فوتبال ساحلی لسمان، تنها نماینده شهرستان رشت در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی است که هم اکنون با 5 امتیاز در رده پنجم جدول شش تیمی گروه شمال این لیگ قرار دارد.