*در دیداری دوستانه: داماش گیلان 2-3 استقلال ساری

داماش گیلان در دیداری دوستانه از استقلال ساری شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت، بعد از ظهر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل با بازیکنانی که در ترکیب بازی مقابل تراکتور حضور نداشتند به مصاف استقلال ساری رفت که در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر دو به این تیم دسته اولی واگذار کرد.

ابتدا داماش گیلان در نیمه اول با شوت زیبای افشین چاوشی از پشت محوطه جریمه به گل نخست دست یافت. پس از آن ساروی ها دو گل در نیمه اول و دوم مسابقه به ثمر رساندند. داماش در اواسط نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که نظیفکار در مرحله اول نتوانست آن را گل کند و توپ برگشتی را خود او وارد دروازه استقلال ساری کرد تا نتیجه دو بر دو شود اما در دقایق پایانی بازی استقلال ساری گل سوم را به ثمر رساند تا این بازی دوستانه با نتیجه سه بر دو به سود ساروی ها خاتمه پذیرد.

 

*کبه شاید در الزمالک مصر

بحث پیوستن کبه به باشگاه الزمالک مصر جدی تر شد.

به گزارش وارش اسپرت، چندی قبل خبری منتشر شد مبنی بر این که باشگاه الزمالک مصر خواستار بوباکار کبه مهاجم فرانسوی-بورکینافاسویی باشگاه داماش گیلان است که این قضیه با مخالفت مدیرعامل داماش رو به رو شد.

وضعیت نامناسب باشگاه سبب شد که داماش نتواند به تعهدات این فصل خود نسبت به این بازیکن عمل کند و کبه نیز با توجه به همین قضیه عنوان کرد که علی رغم میل باطنی اش قصد جدایی دارد و از داماش نیز خواسته تا با توجه به قانون رضایت نامه او را صادر کند. بدین ترتیب احتمالا کبه ظرف یکی دو هفته آینده به مصر می رود تا در تست پزشکی الزمالک شرکت کند.

 

دیگر خبرهای کوتاه در ادامه مطلب

* بازگشت مصدوم ها به تیم

مصدومان چند هفته اخیر داماش به تمرینات برگشتند.

به گزارش وارش اسپرت، محمدرضا مهدوی، مصطفی حاجتی، سعید قدمی و رسول سروش نیا که دچار مصدومیت های جدی و سطحی شده بودند از روز گذشته در تمرینات گروهی داماش حاضر شدند.

 

*داماش دوشنبه تمرین نمی کند

تمرین داماش گیلان در روز دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش وارش اسپرت، داماشی ها که پس از بازی برابر تراکتور صبح شنبه ریکاوری انجام دادند و عصر امروز نیز دیداری تدارکاتی برگزار کردند، دوشنبه را استراحت خواهند کرد. داماش از روز سه شنبه تمرینات آماده سازی خود برای دیدار با راه آهن را آغاز خواهد کرد.

 

* پیشنهاد داماش به شورای شهر

باشگاه داماش به شورای شهر پیشنهاد داد تا اسپانسر تیم های پایه شود.

به گزارش وارش اسپرت، باشگاه داماش گیلان به اعضای شورای شهر رشت پیشنهاد داد تا برای کمک به باشگاه هزینه تیم های پایه را تقبل کنند و در عوض تبلیغات روی پیراهن این تیم ها در اختیار شورای شهر رشت قرار بگیرد.

بنا براین گزارش قرار است این پیشنهاد در جلسات آتی شورای رشت مورد بررسی قرار بگیرد.

 

*یزد لوله حریف داماش در جام حذفی

حریف داماش در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت، با انصراف نوژن شهرداری نوشهر از بازی برابر نماینده یزد ، یزد لوله (سنگ آهن بافق سابق) حریف داماش گیلان در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی شد.

داماش گیلان در صورت پیروزی برابر این تیم یزدی در مرحله یک هشتم نهایی با برنده تالار وحدت همدان و راه آهن سورینت تهران پیکار خواهد کرد.

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی برای تعئین میزبان و مهمان سه شنبه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید