داماشی ها ساعت 17:30 روز چهارشنبه شهرباران را به مقصد تهران ترک می کنند.

 

*عدم اعزام تیم فوتسال بانوان داماش به مشهد!!

به گوش می رسد تیم فوتسال بانوان داماش گیلان که قرار بود پنجشنبه این هفته در مشهد مقابل آرمان رضای مشهد صف آرایی کند تاکنون به دلیل تامین نشدن امکانات ایاب ذهاب قادر به سفر به مشهد نمی باشد

 

*قاتل سرخابی ها ، حسن رودباریان و مصطفی حاجتی برای بازی با پرسپولیس می رسند

افشین چاوشی که سه بازی اخیر داماش را به دلیل مصدومیت از دست داد ، از کمند مصدومیت بیرون آمده است و امید اول رشتی ها برای باز کردن دروازه پرسپولیس به این مسابقه می رسد. از سوی دیگر حسن رودباریان که از ناحیه کمر با مصدومیت مواجه شده بود، در تمرین سه شنبه حاضر شد و باید منتظر ماند و دید که آیا شرایط ایده آل برای دیدار با تیم سابق خود را پیدا می کند یا خیر! همچنین مصطفی حاجتی هم مشکلی برای این دیدار ندارد.

 

*وضعیت بوباکار کبه و مرتضی ابراهیمی در هاله ای از ابهام

مرتضی ابراهیمی دفاع وسط باتجربه داماشی ها که در بازی با فجر دچار گرفتگی عضله پا شد همچنان قادر به تمرین نمی باشد و به گفته پزشکان تیم نمی تواند در مقابل پرسپولیس بازی کند.همچنین بوباکار کبه مهاجم فرانسوی داماش در تمرینات حضور ندارد و به احتمال فراوان به بازی جمعه داماش،پرسپولیس نمی رسد.

 

*ابراهیمی و جهانبخش در یک قدمی تیم ملی

شنیده های وارش اسپرت حاکیست ،حسین ابراهیمی و علیرضا جهانبخش دو هافبک بومی و محصول آکادمی باشگاه داماش گیلان در یک قدمی تیم ملی قرار دارند و احتمال حضور این دو ستاره گیلانی در لیست جدید کارلوس کیروش ، فراوان خواهد بود .

 

*فرزاد فرزین برای داماش می خواند

فرزاد فرزین خواننده مشهور سالیان اخیر دنیای موسیقی کشور که مجوز آلبوم اول خود را با پیگیری های مهندس عابدینی دریافت کرده بود ، تصمیم دارد به زودی ترانه ای را در وصف تیم فوتبال "داماش گیلان" بسراید و اجرا کند .

 

*امیدها همچنان ناکام!

امید های داماش در هفته هشتم از سری مسابقات لیگ برتر به تساوی دو بر دو رضایت دادند. در این دیدار که سه شنبه و از ساعت 12 در استادیوم شهید عضدی رشت آغاز شد تیم امیدهای داماش به سرمربیگری علی احمدی صفت در مقابل شهرداری تبریز به یک تساوی خانگی دست پیدا کرد تا شرایط از قبل بحرانی تر شود. هر دو گل داماش توسط محمد دادرسی در نیمه اول به ثمر رسید و تیم تبریزی هم با توجه به عملکرد ضعیف داماش در نیمه دوم ، با زدن دو گل داماشی ها را در حسرت این برد خانگی گذاشت تا ما نیز هم چنان منتظر حل مشکلات امیدهای داماش باشیم!

تیم فوتبال امید داماش گیلان روز جمعه مورخ 13/11/91 در قم مهمان صبای قم است.

 

*جوانان باخت تا سناریوی ناکامی پایه ها کامل شود!

تیم جوانان داماش عصر سه شنبه در زمین اشتهارد کرج با نتیجه دو بر صفر مغلوب فرهاد کرج شد.
دوشنبه هفته آینده مورخ 2/11/1391 جوانان داماش در استادیوم عضدی میزبان شهید وفایی شیراز است.

 

*نوجوانان در تبریز به مصاف شهرداری تبریز می روند

در چارچوب هفته دهم از سری مسابقات لیگ نوجوانان کشور ، نوجوانان داماش گیلان جمعه این هفته در زمین پارک صنعت تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید