وارش اسپرت:

 

* تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان پس از بازی روز گذشته خود در برابر پرسپولیس تهران برای بازیکنان اصلی امروز تعطیل بود و تنها بازیکنان ذخیره و تعویضی ها به تمرین و ریکاوری پرداختند.

 

*در حالی که پیش از این و بر اساس گمانه زنی ها حرف از افراد زیادی از جمله نادر دست نشان، فرهاد کاظمی و برخی مربیان نام آشنای دیگر برای سرمربیگری داماش به گوش میرسید در حالیکه امیر عابدینی مدیر عامل داماش پیش از این اعلام کرده بود از این مربیان استفاده نخواهد کرد، امروز از باشگاه داماش خبر میرسد که به احتمال فراوان افشین ناظمی و عبدالله مرغوب در پست خود ابقا خواهند شد و به احتمال فراوان مهدی دینورزاده مربی فصل قبل نفت تهران که نتایج نسبتا خوبی با این تیم گرفت به عنوان مدیر فنی یا مشاور به جمع کادر فنی اضافه خواهد شد. البته در اینصورت و با توجه به اخراج بهزاد داداش زاده احتمالا یک کمک مربی هم به این جمع اضافه میشوند.

 

*تعداد زیادی از هواداران داماش نسبت به جایگاه بیش از اندازه برای پرسپولیسی ها اعتراض داشتند که روابط عمومی داماش در پاسخ به ما گفتند که این عمل فقط به علت جلوگیری از درگیری های قبل از مسابقه و با توجه به مسائل پیش آمده در روز قبل از بازی اتفاق افتاد وگرنه طبق هماهنگی ها فقط قرار بود 10 درصد از استادیوم به پرسپولیسی ها تعلق یابد.همچنین باشگاه داماش در پیامی از تشویق و حضور هواداران با تعصب رشتی تشکر و قدردانی کردند.

 

*همچنین به احتمال فراوان باشگاه داماش قصد دارد تا برای بازی با کاوه تهران تماشاگر به تهران اعزام کند که با توجه به اینکه تیم داماش در گروهی قراردارد که مسافت شهرهای اکثر تیمها نسبت به رشت زیاد است ، احتمالا این تنها اعزام هوادار به خارج از استان خواهد بود.