دیار وارش: داماش در آخرین دیدارش در لیگ یک به تساوی دست یافت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های ایران جام آزادگان، داماش گیلان در بازی تشریفاتی به مصاف خونه به خونه بابل رفت.
 
این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا روی حرکت سعید طالبی در درون محوطه جریمه و خطای دروازه بان خونه به خونه داماشی ها در دقیقه 67 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که محمد رستمی توانست این پنالتی را وارد دروازه بابل کند، اما در ادامه و ده دقیقه بعد گل تساوی توسط خیری روی اشتباه دروازه بان داماش برای خونه به خونه به ثمر رسید.
داماش با کسب این تساوی با 37 امتیاز در جایگاه نوزدهم جدول بیست تیمی لیگ یک باقی ماند و فصل آتی را باید در لیگ دسته دوم سپری کند!
 

محمد رستمی پس از به ثمر رساندن گل داماش بر روی پیراهنی که جمله "داماش همیشه زنده است" بر روی آن درج شده بود، بوسه زد و به دوربین های تلویزیونی نشان داد.
 
ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، سامان فرزام پور، محمد رستمی(C)، آرمین منفرددوست، محمدرضا مهدی زاده، بهنام عسگر خانی، محمد جعفری، حمید خدابنده لو، محمد حیدری (میلاد قربان زاده 60)، سعید مرتضوی (امیررضا غمناک 46)، سعید طالبی.

 
 
 
 
داماش، لیگ یک، لیگ دو، سایت هواداران داماش گیلان، وارش اسپرت، وارش اسپورت، باشگاه داماش گیلان، damash، fcdamash، سایت داماش.