دیار وارش: داماش در دیداری خارج از خانه تن به شکست داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم تختی خرم آباد میهمان تیم خیبر این شهر بود که این دیدار را در نهایت با نتیجه دو بر یک به حریف لرستانی خود واگذار کرد.
 
ابتدا این داماشی ها بودند که در پانزدهمین دقیقه مسابقه توسط سعید مرتضوی به گل نخست بازی دست یافتند اما در ادامه و تنها یک دقیقه بعد قائد رحمت گل تساوی خیبری ها را به ثمر رساند تا شادی رشتی ها چندان دوام نیاورد. در آخرین دقیقه نیمه اول عبدی برای لرها گل برتری را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی به رختکن نرود. تلاش های هر دو تیم در نیمه دوم نتیجه ای در برنداشت تا شکستی دیگر در کارنامه داماش رقم بخورد.
 


داماش علی رغم این شکست هنوز امید خود را برای ادامه راه از دست نداده است و در هفته سی و پنجم در دیداری شش امتیازی و مهم در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت به مصاف فولاد یزد خواهد رفت. این دیدار از ساعت 16:45 روز دوشنبه ششم اردیبهشت برگزار می شود. 
داماش گیلان در پایان هفته سی و چهارم با 34 امتیاز در رده نوزدهم جدول رده بندی قراردارد.
 
ترکیب داماش گیلان: میلاد پورقلی، حسین گوهری (محمد حیدری 60)، مصطفی حاجتی، محمد رستمی، بهنام عسگرخانی، سامان فرزام پور، سعید مرتضوی (حافظ یعقوبی 75)، آرمین منفرددوست، هادی سهرابی، حسین حجازیان (حمید خدابنده لو 68)، حسن نجفی.

 
 
 
 
 
گزارش بازی، خیبر خرم آباد، داماش گیلان، سایت داماش، هواداران داماش، وارش اسپرت، داماشی ها، damash،