وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران امشب و از ساعت 22 تیم فوتبال داماش گیلان میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت با وجود آنکه از این تیم با نتیجه دو بر یک پیش بود بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد.

 

گل های داماش در این مسابقه توسط جهانگیر عسگری در دقیقه یک و محمد آبشک در دقیقه 32 به ثمر رسید . ضمن اینکه آبشک یک اخطار نیز از داور مسابقه دریافت کرد.

 

داماش با ترکیب : محمدی ، سید علی حسینی ، آلوز، ابوذر رحیمی ، نظیف کار ، داسیلوا (ابراهیمی) ، آبشک ، مهدوی، عسگری (چاوشی) ، زنیدپور(حاجتی) ، غلامی به میدان آمد .

 

داماش گیلان  با این شکست در رتبه دوزادهم جدول رده بندی قرار گرفت و در هفته پنجم رقابتها چهارشنبه دوم شهریور در کرج میهمان تیم سایپا خواهد بود.

 

*شرح بازی

داماش نیمه اول را بسیار طوفانی آغاز کرد و توانست در همان دقیقه اول مسابقه بر روی یک سانتر زیبا و مواج و ضربه سر تماشایی جهانگیر عسگری به اولین گل خود دست پیدا کند اما این گل و شادی هواداران تنها تا دقیقه 20 دوام آورد و اینبار بر روی اشتباه مدافعین در جایگیری و اشتباه محمد محمدی و همینطور جایگیری مناسب محسن حسینی، این بازیکن گل تساوی تراکتور را به ثمر رساند تا اینبار هواداران این تیم شادمان باشند اما این پایان کار دو تیم در این نیمه نبود و داماش که تیم بهتر نیمه اول بود با شوت زیبا و تماشایی محمد آبشک از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله 40 متری توانست گل دوم خود را به ثمر برساند. در این نیمه یک پنالتی مسلم که بر روی جهانگیر عسگری صورت گرفته بود از سوی داور  برای داماش نادیده گرفته شد.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید…

در نیمه دوم به نظر می رسید مهدی دینورزاده تفکرات تدافعی تری را در نظر گرفته بود هر چند گاها حملات و ضد حملات بسیار خطرناکی بر روی دروازه تراکتورسازی صورت میگرفت و شاید تعداد خطرات بر روی دو دروازه با هم برابری میکرد اما درصد مالکیت توپ در این نیمه بیشتر برای تبریزی ها بود. در دقیقه 82 بازی بود که بر روی اشتباه داوری که در طول بازی نیز بارها و بارها رخ داده بود داماش گل دوم را باز هم توسط محسن حسینی دریافت کرد . دو دقیقه از گل دوم تراکتوری ها نگذشته بود که محمد ابراهیمی با خطای بازیکنان داماش متوقف شد که خود وی نیز توانست گل سوم تراکتورسازی را به ثمر برساند تا داماش در روز اشتباهات ریز و درشت داوری این مسابقه را در برابر هواداران پرشور رشتی با نتیجه 3 بر 2 واگذار کند.

 

*در حاشیه

 

– از این بازی چیزی در حدود 15 هزار تماشاگر استقبال کرد و ظرفیت ورزشگاه کاملا تکمیل شده بود با این حال اسکوربورد استادیوم عدد 10420 را نشان داد که این عدد با جمعیت داخل استادیوم سنخیتی نداشت .

 

-تا دقایقی پس از آغاز مسابقه همچنان تماشاگران به داخل استادیوم میامدند و به نظر می رسد حمل و نقل و سرویس رسانی ضعیف اتوبوسرانی و جاده کوچک منتهی به استادیوم از مهمترین دلایل این تاخیر تماشاگران بود. این ضعف در هنگام بازگشت تماشاگران به شهر نیز وجود داشت و بسیاری از مردم با پای پیاده در حال بازگشت بودند!

 

-با استقبال تماشاگران نیروی انتظامی مجبور شد تا حد فاصل مابین تماشاگران دو تیم را کمتر کند.

 

_برخلاف پیش بینی ها فقط چیزی در حدود 800 تماشاگر از تیم تراکتورسازی تبریز حمایت میکردند و جایگاه پیش بینی شده برای تیم میهمان پر نشد.

 

-در دقایق بسیاری از بازی تشویق های بی امان هواداران داماش باعث شده بود که تماشاگران تراکتور دست از تشویق بردارند و تنها از گل سوم تراکتور کمی این قضیه به سمت تراکتوری ها چرخید .

 

-از نکات جالب در دقایقی از این بازی درگیری لفظی هواداران داماش در پشت دروازه و کری خوانی آنها با هواداران تراکتور بود که باعث شده بود از جو خود بازی خارج شوند و فرصت بهتری برای سایر هواداران داماش گیلان بود که بهتر به تشویق تیم شهرشان بپردازند.