وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در روزی که بسیاری از چشمها در سرتاسر ایران به دربی پایتخت در جام حذفی دوخته شده بود ، شش هزار هوادار مشتاق به استادیوم شهیدعضدی رشت آمدند تا بلکه پیروزی تیم خود را در برابر نفت تهران شاهد باشند اما اشتباهات مسلم داوری و فردی بازیکنان باعث شد تا در نهایت این تیم نفت تهران باشد که با حساب سه بر یک داماش را از پیش رو دارد.

 

بازی با میدان داری و فرصت های پیاپی داماشی ها آغاز شد اما بدشانسی و عدم دقت کافی بازیکنان داماش مانع از نتیجه گیری تیم شهر باران در نیمه اول از مسابقه شد. گل نشدن توپ ها کم بود که با اشتباه مسلم و فاحش صالحی داور مسابقه یک پنالتی در دقیقه 23 به سود نفت تهران اعلام شد که نفت نیز از این فرصت باد آورده کمال استفاده را کرد و به گل برتر خود در نیمه اول دست یافت.

 

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم داماش نتوانست آن بازی هجومی و هماهنگ خود را که در نیمه اول انجام داده بود، دنبال کند و اشتباه مهدوی کیا و شوت از راه دور طاهری فرد گل دوم نفت را در دقیقه 55 برای این تیم به ارمغان آورد اما این پایان کار نبود و جهانبخش که به جای مهدوی کیا به میدان آمده بود اشتباهی دیگری را مرتکب شد تا زارعی در موقعیتی مناسب با اشتباه فراهانی درروج به موقع گل سوم نفت تهران را در دقیقه 73 به ثمر برساند .

دو دقیقه بعد از گل سوم نفت بالاخره فشار داماش بر روی دروازه نفت نتیجه داد و توپ ارسالی از روی یک ضربه ایستگاهی بر روی خط عرضی زمین با یک بغل پا از سوی غلامی تبدیل به تک گل داماش در این دیدار شد.

 

حواشی این دیدار در ادامه مطلب

 

ترکیب داماش گیلان:میلاد فراهانی،مهدی مهدوی کیا(علی رضا جهانبخش دقیقه 58)،علی رضا نظیف کار،جونیورآلوز،ابوذر رحیمی،حاجتی(محمد آبشک دقیقه 62)،میلاد زنیدپور(جهانگیر عسگری)،محمد رضا مهدوی،حسین ابراهیمی،محمد غلامی،افشین چاوشی.

 

ترکیب نفت تهران:حامد فلاح زاده، مارسیو خوزه،حسین امامیان، میثم خسروی، میثم آقابابایی، یعقوب کریمی_از دقیقه 83 هادی رکابی)،ایمان موسوی(مجتبی زارع از دقیقه 69)، رضا معقولی،حمید طاهری فرد،سیامک کوروشی،علی رضا عزتی(حمیدرضا فتحی از دقیقه 80).

 

اخطار:حمید طاهری فرد دقیقه 33(نفت)افشین چاوشی دقیقه 72(داماش)

 

*در حاشیه

– مارسیو بازیکن تیم نفت تهران به خاطر حرکات زننده در جام حذفی از سوی هواداران داماش مورد لطف قرار گرفت!

 

-پیش از شروع مسابقه شعارهایی بر ضد وهابی مجری صدا و سیما از سوی هواداران سر داده شد.

 

-سیستم این مسابقه بر عکس دیدار های گذشته دچار تغییراتی شده بود و داماش در نیمه اول با دو و گاها با سه مهاجم بازی می کرد.

 

-شعارهای گیلکی جالبی که از سوی کاربران و هواداران در وارش اسپرت طراحی شده بود در استادیوم سرداده شد.

 

– پس از به ثمر رسیدن گل سوم نفت تعداد زیادی از تماشاگران به قصد ترک استادیوم از روی سکوها بلند شدند اما بعد از به ثمر رسیدن تک گل داماش دوباره در پشت فنس ها و یا بر روی سکوها به نظاره بازی نشستند و به تشویق تیم خود پرداختند .

 

– هواداران مستقر در پشت دروازه با سردادن شعارهایی درگذشت پدر هادی سهرابی را به وی تسلیت گفتند.

 

– عکاس وارش اسپرت در هنگام عکس گرفتن از جایگاه پشت دروازه از سوی هواداران آن قسمت تشویق می شد.

 

-خبرنگاران کمتری به نسبت بازیهای گذشته در جایگاه خبرنگاران برای پوشش دیدار مستقر شده بودند !!