محمد محمدی، محمد مختاری ، جونیور آلوز ، ابوذر رحیمی ، مهدی مهدوی کیا ، مگنو داسیلوا ، محمد رضا مهدوی ، جهانگیر عسگری ، مصطفی حاجتی ، عباس آقایی و محمد غلامی در نیمه اول برای داماش بازی کردند . حریف که پرس فشرده را در دستور کار خود قرار داده بود توانست در دقیقه 40 به گل برسد و این در حالی بود که داماش دو موقعیت عالی را توسط محمد غلامی و مصطفی حاجتی پیش از آن از دست داده بود.

 

در شروع نیمه دوم چاووشی ، حسینی ، آبشک ، نظیف کار ، افشه ، جهانبخش و سرلک  جانشین غلامی ، رحیمی ، مگنو ، مختاری ، حاجتی عسگری و آقایی شدند.

در این نیمه پاسهای مهدوی و آبشک و فرارهای افشه موقعیتهای زیادی را برای داماش فراهم نمود که یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه افشین چاووشی روی همکاری افشه و آبشک توانست در دقیقه 62  گل مساوی را به ثمر برساند.
پس از این گل داماش چند تعویض دیگر انجام داد که فرزاد محمدی و میلاد نصرتی جانشین مهدوی  و آلوز شدند.
در دقیقه 80 و 85 داماش دو موقعیت مسلم دیگر گلزنی را از دست داد تا اینکه در دقیقه 88 روی ضدحمله و در حالیکه مشکوک به آفساید بود گل دوم را دریافت کرد.

 

متن کامل در خبر در ادامه مطلب

 

در این بازی جهانگیر عسگری و یک بازیکن حریف نیز اخراج شدند که بازیکنان دیگری جایگزین آنها شدند.
مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان این بازی را از نزدیک تماشا کرد. فرهاد کاظمی سرمربی پیکان نیز بهمراه دستیارانش تماشاگران این بازی بودند.
کاروان داماش گیلان امروز به اردوی خود در گرین پارک پایان داده عصر امروز به سوی استانبول حرکت می کند تا فردا به ایران بازگردند .