وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با برتری پرگل ابرهای طوفانی شهرباران در کرمان و در مقابل مس سرچشمه دنبال شد.

 

عصر امروز و از ساعت 15:15 تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید باهنر کرمان میهمان تیم صنعت مس سرچشمه بود که در نهایت توانست میزبان خود را با 4 گل در کرمان شکست دهد و امتیازات خود را به عدد 18 برساند و موقتا در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

گل های داماش در این دیدار توسط جهانگیر عسگری(2)، غلامی(57)، زنیدپور(76)، آقایی(83) به ثمر رسید ، ضمن اینکه علی سامره در دقیقه 62 در درون محوطه داماش متوقف شد و داور اعلام پنالتی کرد اما سامره این پنالتی را گل نکرد و محمد محمدی با درخشش خود این ضربه را مهار کرد تا مس نتواند گلی را به ثمر برساند.

 

علی آبادی از مس سرچشمه و محمد ابشک از داماش بازیکنانی بودند که در این دیدار از شاهین حاج بابایی اخطار دریافت کردند و بدین ترتیب آبشک با این کارت زرد 3 اخطاره شد تا بازی بعدی داماش در مقابل ذوب آهن را از دست بدهد .

 

داماش گیلان سه شنبه یکم آذرماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

 

ترکیب،شرح گل ها و اتفاقات در ادامه مطلب

مس سرچشمه: حسن حوری، رضا نوراللهی(46 مسلم فیروزآبادی)، علی خانکی، آنته زوراک، محسن زاهدی، مجتبی ترشیز، نناد برونویچ(60 محسن مظفری)، امیر محمدی، وحید علی‌آبادی(65 مسعود ابراهیمی)، علی مولایی، علی سامره

سرمربی: اصغر شرفی

 

داماش: محمد محمدی، مهدی مهدوی‌کیا، جونیور آلوز، عباس آقایی، ابوذر رحیمی، مصطفی حاجتی، رضا مهدوی، جهانگیر عسگری(حسین ابراهیمی) ، میلاد زنیدپور، محمد آبشک(64 بهنام افشه)، محمد غلامی(85سیامک سرلک)

سرمربی: ابراهیم قاسم‌پور

 

*شرح گل‌ها:

 

1ـ0(داماش): ارسال از سمت چپ مصطفی حاجتی از روی نقطه کرنر به جهانگیر عسگری رسید و او هم با یک شوت سرکش این توپ را به گل تبدیل کرد.

 

2ـ0(داماش): دقیقه57 توپی که از پشت مدافعان مس سرچشمه سردرآورد به محمد غلامی رسید و او بعد از اینکه حسن حوری را دریبل کرد دومین گل داماش را به ثمر رساند.

 

3ـ0(داماش): دقیقه 76 توپ ارسالی به پشت 18قدم تیم مس توسط مدافعان این تیم دفع شد و در برگشت میلاد زنیدپور با یک شوت سرکش دروازه مس را گشود.

 

4ـ0(داماش): دقیقه 83 آنته زوراک مدافع تیم مس در درون محوطه تیم خود محمد غلامی را متوقف کرد و عباس آقایی این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

 

بهترین بازیکن: محمد غلامی این مهاجم تیم داماش که در دوره افشین قطبی جزء مهره‌های اصلی تیم ملی بود این روزها در تلاش است که با درخشش دوباره توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شود. غلامی امروز یک گل زد و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت. غلامی در دقایق دیگر مسابقه هم بارها فرصت‌های مناسبی را روی دروازه مس ایجاد کرد.

 

اتفاق ویژه1: این روزها در کرمان جشنواره فیلم رشد در حال برگزاری است و پیش از شروع بازی دو توپ فوتبال با امضای 25نفر از کارگردانان حاضر در این جشنواره به دو تیم به رسم یادبود اهدا شد.

 

اتفاق ویژه2: علی سامره در دقیقه 62 در درون محوطه داماش متوقف شد و داور اعلام پنالتی کرد اما سامره این پنالتی را گل نکرد و محمد محمدی با درخشش خود این ضربه را مهار کرد.

 

اتفاق ویژه3: در اواسط نیمه دوم تماشاگران مس سرچشمه به غیر از اعضای کادرفنی این تیم و اصغر شرفی همگی مدیران و بازیکنان مس را مورد سرزنش و شعار قرار دادند. حسن حوری، علی سامره، سرپرست تیم مس و مدیران این باشگاه از جمله کسانی بودند که به حیا کردن و رها کردن دعوت شدند. علت اعتراض تماشاگران به علی سامره از دست دادن فرصت‌های فراوان توسط این بازیکن بود.