می توان نتیجه اولین مسابقه را رضایت بخش دانست و باید منتظر ماند تا ببینیم که سه مسابقه آینده چه می شود.

 

پرده اول : پنج مسابقه ، بدون باخت

اگر بخواهیم از زمان حضور درخشان در رشت صحبت کنیم، با یک مبحث خاص مواجه می شویم.. اینکه شروع کار وی را از زمان اعلام سرمربی گری دانست یا از زمانی که به تیم تمرین داد و بر روی نیمکت نشست؟

قاعدتا فردی که یکی دو شب قبل از بازی به عنوان سرمربی انتخاب می شود و هیچ گونه کار فنی با بازیکنان نکرده است ، نمی تواند مسئول نتیجه به دست آمده در بازی اول با راه آهن قلمداد شود.

داماش از بازی با صبا وهفته دهم لیگ برتر که حمید درخشان رسما سرمربی تیم شد ، سه تساوی ارزشمند خارج از خانه در مقابل تراکتور ، صبا و نفت آبادان و یک تساوی خانگی مقابل ذوب آهن در روزی که چهار بازیکن اصلی (مختاری، ابراهیمی، کیانی، حاجتی) به اضافه دو بازیکن ذخیره(کوشکی،بروشی) و از همه مهمتر هواداران پرشورش نبودند و یک برد خفیف خانگی در مقابل گهر درود در روزی که رهبر تیم (کاپیتان مهدوی) نبود به دست آورد. البته از طرفی نباید اشتباهات تاثیرگذار داوری بر علیه داماش را هم در این 5 مسابقه نادیده گرفت .

با نگاهی به این پنج مسابقه می توان چشمه هایی از پیشرفت تیمی را مشاهده کرد؛ البته باید باید منتظر بمانیم و ببینیم که داماش با هدایت درخشان در سه بازی آینده چه نتایجی را کسب می کند… مطمئنا این تیم پتانسیل کسب پنج الی هفت امتیاز از سه مسابقه سخت آتی را هم داراست!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

پرده دوم : اهمیت و عملگرایی به جوان گرایی!

حسین ابراهیمی،علیرضا جهانبخش و هادی سهرابی که در فصول قبل از آکادمی فوتبال داماش رشد کرده اند، اکنون به وزنه ای برای داماش تبدیل شده اند.

بعد از ورود درخشان نوبت به دادرسی و مرتضوی رسید و اکنون نیز می شنویم که امیرمحمد مظلوم بازیکن رشتی تیم ملی نوجوانان نیز در شرف اضافه شدن به داماش شهر باران است . درخشان نشان داده است که اهمیت زیادی را برای جوانان قائل است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این روند اعتماد به جوانان را در آینده هم پی خواهد گرفت؟

 

پرده سوم: داماش پلی برای پرواز

این بخش را می توان از دو جهت تجزیه و تحلیل کرد. با توجه به عملکرد ضعیف حمید درخشان در شاهین بوشهر اعتماد داماش به او می تواند پلی برای برگشت دوباره او باشد.
علاوه بر درخشان ، حسن رودباریان می تواند در این پرده جای
 بگیرد. رودباریان ستاره ی بی چون و چرای دو بازی اخیر داماش بود و به خوبی جواب اعتماد حمید درخشان را هم داد.وی با مهار دو پنالتی و عکس العمل های خوب یکی از ستون های موفقیت داماش بود و نشان داد می تواند در مسابقات سخت آتی ، وزنه ای مثمرثمر برای داماشی ها باشد.

 

پرده چهارم : صبر و شکیبایی طرفداران

بعد از تغییر تحولاتی که انجام شد ، خیلی ها پیش بینی به حاشیه رفتن سکوها را کردند و معتقد بودند هواداران رشتی خیلی زود کاسه کوزه ها را روی سر درخشان بشکنند، همان کاری که در برهه ای از فصل گذشته انجام دادند

البته صبر و شکیبایی هواداران داماش را باید به پای عشق و علاقه شان به داماش زد نه به پای نتایج و …

هواداران داماش گیلان به خوبی شرایط این فصل را درک کرده اند و به این باور رسیده اند که اگر سکوها را از دست دهند در واقع تیم شان را هم از دست داده اند و مطمئنا هیچ جناح و شخصی نمی تواند و این حق را نخواهد داشت که این خویشتن داری و صبوری هواداران را به مقوله ای غیر از حمایت هواداران از تیمشان مربوط کند.

طرفداران داماش به خوبی آگاه هستند موفقیت حمید درخشان در داماش یعنی موفقیت تیم فوتبال این شهر و استان.همان طور که موفقیت مهدی تارتار در فصل قبل اینگونه بود .

حمید درخشان باید سعی کند از این اعتماد ، نهایت استفاده را داشته باشد. مطمئنا او فقط میتواند با نتایج مطلوب جواب اعتماد این هواداران را بدهد، چرا که شاید در غیر اینصورت کاسه صبر هواداران لبریز شود…

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید