وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: حوادث و حواشی اینروزها آنقدرها هم عجیب نیست ! دیگر برای هواداران داماش این حواشی قبل از بازی با پرسپولیس و استقلال عادی شده از جنجال همیشگی مکان بازیها یا صعب العبور شدن مسیر چهار ساعته رشت به تهران تا خودکشی عجیب و نافرجام بازیکن داماش و عیادت انسان دوستانه سرمربی قرمزها از او ! شاید برای همین انتظار داشتیم که شاهد حواشی جدید در آستانه بازی با پرسپولیس باشیم البته فکر می کردیم ، داماشی که در آستانه سال نو از پرداخت حداقل ها به بازیکنانش نیز عاجز شده شاید اینبار نیاز به حاشیه جدیدی ندارد اما در کمال ناباوری کسانی که صدالبته خود را گیلانی و قهرمان ملی می دانند به یکباره به یاد افتادند که به زعم خود از کیان ورزش گیلان و مدیران آن حمایت کنند و به هیچ عنوان ملاحظه شرایط نماینده گیلان در لیگ را که در آستانه سقوط قرار گرفته نکنند ! گرچه از کسی که در عضدی در مقابل دوربین تلوزیون از علاقه اش به پرسپولیس می گوید انتظاری بیش از این نیست!

 

متن کامل در ادامه مطلب

شاید انتظار در نوع بیان یک ملی پوش باشد که البته وجود امثال ایشان باعث شده که ما سالهاست از مرام و منش تختی به مانند افسانه ای دست نیافتنی یاد می کنیم ! اما وضعیت دوستان دیگر شاید قابل درک تر باشد به هر حال زمانی که شخص اول ورزش استان در یک برنامه تلوزیونی با چنان لحنی درباره داماش صحبت می کند اگر مشاور اعظم ایشان غیر از این صحبتی کنند باید تعجب کرد ! هرچند باید از ایشان پرسید که دارای چه سایقه مدیریتی درخشانی هستند که فردی مثل عابدینی را مدیر ورشکسته می دانند!

 

خوش بینانه فرض می کنیم که همگی دوستان به یکباره احساس تکلیف کرده اند که از مدیران استانی و ورزشی خود حمایت کنند گرچه از آنان انتظار نمی رفت به مانند قلم بدستان بعضی از سایتها صحبت از زباله دان و پرتاب کردن بکنند اما انتظار بود حداقل اخلاق ورزشی و اسلامی را در برابر مدیری که سالهاست برای این ورزش خون و دل خورده ، رعایت نمایند چرا که این حداقل انتظار از آقایانی است که یا خود را قهرمان ملی می دانند و یا چرخ روزگار مسئولیتی را به آنان سپرده و نکته دیگر اینکه متاسفانه اینروزها شایعاتی مبنی بر فشار بر بعضی از بزرگان ورزش این خطه برای تکذیب مصاحبه هایشان در حمایت از باشگاه داماش به گوش می رسد که صادقانه امیدواریم این اخبار کذب محض بوده باشد چرا که صحت آن مرگ کامل اخلاق ورزشی در این استان را در پی خواهد داشت .

 

قصد کالبد شکافی بیشتر حوادث این چند روز را نداریم چرا که بر عکس کسانی که با وجود مسئولیت هایشان در قبال ورزش استان با جنجال سازی و مصاحبه های آنچنانی نماینده استان را در شرایط بحرانی بیشتری قراردادند ، ما فکر می کنیم که کمک به آرامش و فراهم کردن حداقل ها ، بیشترین نیاز نماینده استان گیلان است چرا که سقوط نماینده استان در لیگ برتر ضربه ای دردناک به ورزش کل استان تلقی خواهد شد موضوعی که امیدواریم مسئولین استانی قادر به درک آن باشند .

اما روی سخن ما بیشتر با مردی است که شاید با او راحت تر از هر کسی بتوان سخن گفت؛ آقای عابدینی ، حوادث اینروزها بدون شک به شما بیشتر از هرکسی ثابت کرد که چقدر داماش گیلان تنهاست! این جمله برای احساسی شدن مطلب بیان نشده چرا که کلمه ای مناسب تر از آن پیدا نمی شود . گرچه هنوز هم امیدمان از مسئولین استانی قطع نگشته اما کماکان باور داریم که اگر یک مدیر توانایی اداره این تیم در سه سال گذشته با چنین شرایط مالی را داشته آن شخص عابدینی بوده ، شخصی که شاید با همه گلایه هایی که بسیاری از هواداران داماش من جمله من نگارنده ممکن است از او داشته باشند اما در باورشان هنوز او را به چشم امیر و پدر داماش نگاه می کنند ، و بیشتر از همه از او به عنوان یک پدر انتظار دارند تا تیمی را که در چنین شرایط بحرانی قرار دارد تنها نگذاشته و اجازه ندهد نتایج چندین سال مبارزه و خون دل خوردن برای حفظ این تیم اینچنین ساده بر باد رود .

 

تمام گلایه ها ی شما از مسئولین استانی قابل درک است اما بوده اند در این استان کسانی مانند رئیس هیات فوتبال و یا بعضی از نمایندگان محترم مجلس که از هیچ تلاشی برای کمک به این تیم دریغ نکردند. در اینکه شرایط امروز داماش بسیار بحرانی و دشوار می نماید شکی نیست ، اما باز باور داریم که با مدیریت عابدینی و غیرت و تعصب بازیکنان و همکاری و تلاش کسانی که دل برای ورزش این استان می سوزانند، می توان از این شرایط سخت هم به آسانی عبور کرد.

 

نگارنده: مجید محمدی

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان