وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان در تورنمنت چهارجانبه شهدای مازندران که در شهر بابل برگزار می شود شرکت می کند.

به گزارش وارش اسپرت، بازی های چهارجانبه بابل با حضور چهار تیم خونه به خونه بابل، داماش گیلان، نساجی قائمشهر و شهرداری تبریز از روز یکشنبه 16 شهریورماه برگزار می شود .

 

طبق برنامه این مسابقات داماش گیلان در نخستین بازی خود در این بازی ها، روز یکشنبه 16 شهریورماه از ساعت 19 در استادیوم هفت تیر بابل به مصاف خونه به خونه این شهر می رود. پیش از این دیدار نیز دو تیم نساجی قائمشهر و شهرداری تبریز در همین استادیوم به مصاف هم می روند.

 

دیدار رده بندی این مسابقات مابین بازنده های دو بازی فوق در ساعت 17 روز سه شنبه برگزار می شود و دو تیم برنده بازی های یکشنبه نیز از ساعت 19 سه شنبه 18شهریور به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم قهرمان را مشخص کنند.

 

لازم به ذکر است دو تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل به ترتیب در گروه الف لیگ دسته اول و گروه چهارم لیگ دسته دوم (همگروه سپیدرود) فصل آتی فوتبال ایران حضور خواهند داشت. شهرداری تبریز نیز در گروه "ب" لیگ دسته اول همگروه داماش است و در نخستین هفته رقابت های لیگ در تبریز پذیرای داماش گیلان خواهد بود.

 

محل اقامت تیم فوتبال داماش گیلان در هتل بین المللی نوید ساری میباشد. تیم فوتبال داماش گیلان بعدازظهر سه شنبه بعد از انجام بازی دوم به رشت برمیگردد تا تمرینات خود را در رشت ادامه دهد.