به گزارش وارش اسپرت ، مراسم قرعه‌کشی تعیین میزبانی دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی( گرامیداشت آزادسازی خرمشهر) امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش و سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد و صدیقی مراسم قرعه کشی را انجام داد.

 

بر این اساس تیم فوتبال پرسپولیس میهمان داماش گیلان است و این دیدار باید روز ۱۶ فروردین در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شود.

امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان در خصوص حضور خود در اظهار نظری پیش از انجام قرعه کشی گفت : "به فدراسیون می‌روم چون دوستان نظامی هستند و شلوغ می‌کنند که میزبانی را برای خودشان بگیرند. ولی اگر فدراسیون میزبانی جام حذفی را به ما بدهد، پرسپولیس را می‌بریم و با استقلال به فینال می‌رسیم. "

وی پس از پایان قرعه کشی نیز اظهار داشت : "تیمی که دراین جام میزبان می شود 50 درصد راه را رفته و کسب پیروزی با توجه به امتیازات میزبانی برای این تیم آسان تر است."

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی دراین رقابت ها برای تیمش اهمیت فراوانی دارد،افزود:‌ "به طور حتم ازتمامی امتیازات میزبانی استفاده کرده و برای غلبه بر پرسپولیس در ورزشگاه عضدی از تیم پرسپولیس میزبانی خواهیم کرد. "

 

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز مابین دو تیم استقلال و سپاهان در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید