دیار وارش: داماش گیلان در نخستین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود پیروز شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان که از روز یکشنبه برای برگزاری اردوی یک هفته ای در اکباتان تهران حضور دارد، عصر پنجشنبه از ساعت 18 در زمین ورزشگاه ساها تهران نخستین دیدار تدارکاتی اش را برابر شهرداری بندرعباس با سرمربیگری محمد ربیعی برگزار کرد.
 
در این دیدار که داماشی ها با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت توانست بندری ها را با حساب 2 بر 1 شکست دهد. گل های داماش در این بازی را هادی سهرابی و مجید هوتن به ترتیب در دقایق 42 و 50 به ثمر رساندند و تک گل شهرداری بندرعباس نیز در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه داماش گیلان شد.
 


داماش گیلان دومین و آخرین بازی تدارکاتی اش در اردوی تهران را عصر روز شنبه و به احتمال بسیار برابر نیروی زمینی تهران برگزار خواهد کرد و پس از آن عازم شهر باران های نقره ای ، رشت خواهد شد.
 
ترکیب داماش گیلان در نیمه نخست: کاوه علیزاده، علیرضا نظیف کار، محمد همرنگ، حسین گوهری، بابک رمضانی، سامان نورمحمدی، سعید اسماعیل پور، حسام یعقوبی، حامد اکبری پور، هادی سهرابی و شروین بزرگ.
 
ترکیب داماش گیلان در نیمه دوم: اشکان توانا، محمد مختاری، کنعان طاهر نژاد، آرمین منفرد دوست، احسان راستی، حسین نظیری، هادی سهرابی، حسن رمضانی، مجید هوتن، علیرضا تربره و علی یونسی.