داماشی ها برابر مهمان تبریزی خود به برتری دست یافتند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در هفته پانزدهم سری رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان توانست در یک روز ابری و با حضور حدود سه هزار هوادار رشتی در استادیوم سردارجنگل رشت برابر شهرداری تبریز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یابد.

گل های داماش در این دیدار را سعید باقرپسند و سینا شاه عباسی به ثمر رساندند و داماشی ها با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و موقتا هم امتیاز با تیم های ۲۴ امتیازی مس رفسنجان و فجرسپاسی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار گرفت. همچنین بهتاش میثاقیان و حسین فاضلی (داماش) و محمد شاه محمدی (شهرداری تبریز) با کارت زرد داور مواجه شدند.

 

ترکیب داماشی ها در این دیدار را ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری(از ۷۸؛ میلاد صفایی) ، میعاد یزدانی(از ۶۸؛ سیدسجاد موسوی)، حسین فاضلی(از ۶۰؛ مهدی محمدنظر پناه) و سعید باقرپسند تشکیل می دادند.

 

لازم به ذکر است، داماش گیلان باید روز جمعه ۱۵ آذر در هفته شانزدهم دسته اول باشگاه های کشور در شیراز به مصاف قشقایی این شهر برود.